Jump to content
MAINOS

Hoitajan vastuu sosiaalisessa mediassa


evenäiti

Recommended Posts

Meillä on ohjeistus kirjallisena, edes facebookiin ei saa kirjoittaa " olen töissä" tai " töihin" tai " olipa rankka työpäivä",

Tollasella ei ole mitään merkitystä, koska tuollaista ei voi kieltää.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Ihan oikeesti Uurastaja, TEHKÄÄ JOTAIN! Itse kyllä panisin vaihtoon työantajan alta aikayksikön. Aika yksinkertaistettua, jos työnantajasi luulee tiedon leviävän ainoastaan FB:n kautta.

Et kai ole ainoa työpaikallasi, joten ottakaa ihmisarvonne takaisin. Vaitiolovelvollisuus ei todellakaan tarkoita tällaista, mitä sinä kerrot. :( Kyllä Suomessa on sananvapaus ja ihmisarvo mielestäni vielä voimassa.

Jos työnantajasi on tällainen, niin otatko riskin kirjoittamalla tänne? Tätäkin palstaa näet luetaan, joten joudut kirjoittamaan kieli keskellä suuta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hohhoijaa tuota aloittajaa. Facessa ja netissä on nettipoliisi, poliisilaitoksella poliisi, netissä erilliset "ilmoita internetsivustosta, joka sisältää lasten seksuaalista hyväksikäyttöä esittävää kuvamateriaalia tai muuta laitonta aineistoa" ja poliisin "nettivinkki" ja silti sinä alat soitella laitoksiin ja rekryille...

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eiköhän tuo uurastaja oikeasti ole trolli. ;D

Voi jopa itse toivoisi että olisi, mutta kyllä tämä ihan totta on, tämäKIN! Noh on ehkä onneksi muitakin tapoja ilmaista että on siellä työn ääressä, itse tykkään sen esim. faceen jotenkin ilmaista, koska puhelin soi aina silloin vähemmän  ;D

Ja ei kukaan ole kieltänyt mua kertomasta esim etten saa somessa ilmaista TYÖhon liittyvää asiaa, juuri mitenkään! Samoin edunvalvontapuolella kyselen asioita jotka liittyvät edunvalvontaan, ja muhun työntekijänä niissä kun vasta toope oonkin! 

Rinnastan vaitiolovelvollisuuden asiakkaisin liittyvissä asioissa, tai työhön liittyvissä asiakirjoissa ym. En siihen, kuinka paljon teen ylitöitä, tai kuinka paljon on taukoihin mahdolisuutta, ei kai ne ole mitään salaisuuksia?! Tai paree kai jos olisi, ainakin työnantajapuolen kannalta yleisesti missä se koetaan ongelmana.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei työpaikan asioita koske minkäänlainen vaitiolovelvollisuus kuin niiden potilaiden salassapidettävien asioiden suhteen. Jos et ole erillistä salassapitosopimusta allekirjoittanut saat tasan tarkkaan kertoa minkä merkkisiä välineitä käytetään ja millainen käytäntö on asiassa x ja millaisen juorun kuulit kahvihuoneessa kunhan et syyllisty kunnianloukkaukseen tms erikseen omalla laillaan kiellettyyn. Se on toki eri asia mitä kannattaa huudella ääneen jos haluaa olla lojaali työnantajaa kohtaan...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eli jos mä linkitän facebook-profiiliini videon jossa afgaanisissejä ammutaan helikopterista, saattaa huolestunut omainen tästä kuullessaan ilmoittaa rekryyn mun olevan paska hoitaja? Noh, in Finland we have this thing called reilu meininki. Pitäskö ite ruveta ilmottelemaan hankalista omaisista toisiin hoitolaitoksiin että jos näkyy niin evätkää pääsy vierailulle. Ei kyllä voi taas kun huokaista ja asettaa voimalla kämmenen kasvoja vastaan tavalla, joka on tuttu Pertti Pasasen juontamasta kisailuohjelmasta männävuosilta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...