Jump to content
MAINOS

Pirkanmaan ensihoitopalvelu

jmh

Recommended Posts

http://www.mol.fi/tyopaikat/tyopaikkatiedotus/haku/8429073_fi.htm

Näköjään hakee sairaankuljettajia kesätöihin. sopisikohan tuo homma sh-opiskelijalle, joka haluais testata lanssityöskentelyä? Minulla on opintopisteitä karvan vaille 140, joten en vielä sh-sijaisuuksiakaan saa. Oonko ymmärtänyt oikein, että voisin sairaankuljettajaa kuitenkin tehdä?

Osaisko joku kertoa mitä täytyy huomioda jos tonne tai johonkin muuhun vastaavaan firmaan hakee töihin. Osaisiko joku kertoa tuosta yrityksestä jotakin esim työnkuvasta/työajoista jne?

MInulle on kyllä luvattu paikka vanhainkodista, jossa olin viime vuonna mutta tuo ilmoitus alkoi kiinnostamaan

MAINOS

http://www.mol.fi/tyopaikat/tyopaikkatiedotus/haku/8429073_fi.htm

Näköjään hakee sairaankuljettajia kesätöihin. sopisikohan tuo homma sh-opiskelijalle, joka haluais testata lanssityöskentelyä? Minulla on opintopisteitä karvan vaille 140, joten en vielä sh-sijaisuuksiakaan saa. Oonko ymmärtänyt oikein, että voisin sairaankuljettajaa kuitenkin tehdä?

Osaisko joku kertoa mitä täytyy huomioda jos tonne tai johonkin muuhun vastaavaan firmaan hakee töihin. Osaisiko joku kertoa tuosta yrityksestä jotakin esim työnkuvasta/työajoista jne?

MInulle on kyllä luvattu paikka vanhainkodista, jossa olin viime vuonna mutta tuo ilmoitus alkoi kiinnostamaan

Pääsääntöisesti työnkuva on sellaista, että siirretään vähemmän akuutteja potilaita sairaaloista terkkariosastoille ja päinvastoin. Hyvää työkokemusta tuo on jos ambulanssihommat kiinnostaa, oppii mm. käyttämään paareja, virvejä, autoja, yms ja työskentelemään liikkuvassa autossa. Oppii myös parhaat lounaspaikat koko maakunnasta :D Lisäksi noissa autoissa on hyvinkin usein kokeneita hoitotason työntekijöitä keikkavuoroja tekemässä, joten siellä on myös kaikenlaista osaamista, joka varmasti heijastuu käytännön työhön ja saat siitä jotain ammennettuakin ehkä.

Joskus olin yhteydessä k.o. firmaan kun ajattelin että haluaisin tehdä viraabeliä siellä. Muistaakseni tekevät 8 tunnin työvuoroja, jotka vaihtuvat porrastetusti niin että eka vuoro saapuu klo 8 ja viiminen lopettaa klo 22/sillon kun viiminen kyyti loppuu. Muut vaihdot tapahtuvat siinä välillä. Jouduin sitten etäisyyksien vuoksi jättämään tuon väliin kun ei kannata ajaa sataa kilometriä 8 tunnin vuoroon näillä palkoilla.

Epämiellyttävää tuommosessa paikassa saattaa olla se, että voit olla 600 km päässä kotoa luovuttamassa potilasta kun pitäisi päästä kotiin ja se, että yhden vuoron aikana joudut mahdollisesti ruuvaamaan johonkin 600 000 km ajettuun pakettiautoon nelinumeroisen luvun kilsoja lisää.

Noista pätevyysvaatimuksista en osaa sanoa, mutta kannattaa ainakin soittaa ja kysyä.

• 3 years later...
Guest Kokemusta rikkaampi

Kyseistä firmaa en voi suositella kenellekään työpaikaksi. Puljun omistaja kohtelee työntekijöitään kuin halpaa paskaa..itse tein lyhyen pätkän firmassa,työsopimusta en koskaan saanut useista pyynnöistä huolimatta,palkkapäivänä palkka maksamatta, autot suunnilleen lahoaa käsiin jne jne..Oikeestaan ainoa positiivinen asia firmassa oli työkaverit jotka olivat suurimmaksi osaksi erittäin mukavia.

.

• 10 months later...
  • 2 months later...
Guest Rekisteröitymätön

Nykyään firma toimii nimellä Nokimed Oy , tekee rallien turvapäivystyksiä tms. , toimitusjohtaja edelleen sama ja sama suhtautuminen työntekijöihin kuin aiemmin. 

MAINOS