Jump to content
MAINOS

Toihin USA:han


Vieras: Asta Novales

Recommended Posts

Vieras: Asta Novales

Kirjoittele minulle jos olisit kiinnostunut sairaanhoitajan toista USA:ssa.Olen suomalainen sairaanhoitaja ,joka on ollut toissa New Yorkissa vuosikausia.

Nykyinen virkani on kansainvalisten sairaanhoitajien hankkiminen sairaalaamme,

avustaen kiinnostuneita hakijoita koulutuksen ja sairaanhoitajan rekisteroinnin

ja myos viisumin hankinnassa. Sairaanhoitajan palkat ovat erittain hyvat New yorkin ymparistossa, meilla on myos sairaalan asuntoja, joissa kansainvaliset hoitajamme asuvat kun he ensin muuttavat sinne.Luultavasti tulen kevat-talvella

Suomessa kaymaan . Ota yhteytta jos kiinnostaa.Voit myos lahettaa e-mailin minulle tyossa : anovales@snch.org

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Eli mitä se erittäin hyvä palkka on? Ja paljonko siellä rapakon takana pitää maksaa asumisesta?

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Asta Novales

Eli mitä se erittäin hyvä palkka on? Ja paljonko siellä rapakon takana pitää maksaa asumisesta?

Palkka New Yorkin alueella on noin $ 58.000-66.000 vuodessa riippuen tyovuorosta

ja kokemusvuosista. Mutta jos on oikein halukas tekemaan ylitoita, paljon on tyovoiman tarvetta. Voukra on noin $ 1000 - $1200 kuukaudessa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...