Jump to content
MAINOS

Hammashoitaja ja Austraalia


missu_88

Recommended Posts

Hei,

 

Kaipaisin kovasti apua teiltä, jotka tiedätte, mitä kaikkia papereita minun pitäisi hoitaa jotta voisin hakea hammashoitajan töitä Australiasta.

 

Olen kovasti lukenut että, ihan WH viisumilla ei kannata hakea jos tavoitteena olisi mahdollisesti jäädä asumaan vaikka loppuelämäksi tai pidemmäksi aikaa kuin sen vuoden. Joten millä viisumilla pitäisi mennä? ja luin myös, että pitäisi rekisteröityä kansainväliseen Australian "valviraan"  eli AHPRA:n mutta tarviiko myös lähihoitajat sen tehdä, vai onko meille, ja erityisesti hammashoitajille, joku muu? entäs nämä ILETS tai OET? pitääkö minun kummatkin tehdä vai vain toinen? jos toinen, niin kumpi?

 

Olen katsellut töitä sieltä jo kohta 1,5 vuotta. Seek.com.au sivuilla löytyy hirveästi minun alalle kysyntää ja kovasti haluaisin sinne töihin!

 

Olen yrittänyt etsiä blogeja ja muita sivuja, missä kerrottaisiin hieman näistä prosesseista mutta erittäin huonosti on.. vai olenko vain surkea etsimään? mene ja tiedä..

 

Joten, jos vain joku teistä täältä osaisi auttaa minua olisin niin kiitollinen! :)

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tassa muutama linkki joista voit katsastaa vaatimuksia.  http://www.dentalboard.gov.au/Registration/Overseas-Practitioner-Registration/Dental-Hygienists-and-Dental-Therapists.aspx         http://www.dentalboard.gov.au/Registration-Standards.asp

Mita olen kavereilta kuullut niin kovin nihkeasti nama taalla hyvaksyvat Suomalaisia lahihoitajan papereita, jopa mun suomesta tulleilla Sh:n paperit omaavilla kaveireilla on ollut paljon hankaluuksia saada rekisterointia talla nyky systeemilla (AHPRA), vaatimus on ollut paikallinen bridging course (jolla hintaa olisi ollut lahemmas 10000AUD). Onnea matkaan!

life is what happens when you plan other things...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...