Jump to content
MAINOS

Virkavapaan aikana työpaikan vaihtaminen


Sanelma

Recommended Posts

Eli olen saanut vakituisesta toimestani virkavapaata ja olen töissä uuden työnantajan palveluksessa. Minulla on koeaika menossa, mutta tämä uusi työ ei nyt olekaan ihan sitä mitä hain... Saanko siis virkavapaani aikana vaihtaa työpaikkaa toisaalle kuin mihin virkavapaa on alunperin myönnetty? Ja pitääkö minun ilmoittaa alkuperäiselle työnantajalleni, että vaihdan työpaikkaa? Onko virkavapaan aikana siis lupa vaihdella eri työpaikkoihin? Virkavapaa on myönnetty toisen viran/toimen hoitoa varten.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eli olen saanut vakituisesta toimestani virkavapaata ja olen töissä uuden työnantajan palveluksessa. Minulla on koeaika menossa, mutta tämä uusi työ ei nyt olekaan ihan sitä mitä hain... Saanko siis virkavapaani aikana vaihtaa työpaikkaa toisaalle kuin mihin virkavapaa on alunperin myönnetty? Ja pitääkö minun ilmoittaa alkuperäiselle työnantajalleni, että vaihdan työpaikkaa? Onko virkavapaan aikana siis lupa vaihdella eri työpaikkoihin? Virkavapaa on myönnetty toisen viran/toimen hoitoa varten.

Olet virkavapaalla omasta tehtävästäsi. Työnantajaasi ei kiinnosta, mitä virkavapaasi aikana teet. Voit hyvin vaihtaa koeaikana muihin töihin ellei kyse olen talon sisällä tapahtuneesta tehtävänsiirrosta, jolloin sinulla ei ole virkavapaata vaan teet töitä omasta tehtävästä vapautettuna.

Jos päätätkin palata vanhaan tehtävääsi virkavapaan jälkeen, on kohteliasta ilmoittaa asiasta ajoissa esimiehelle, jotta tämä osaa suunnitella toimintaa. Sinulle on varmaankin otettu sijainen, joka mielellään tietäisi omista jatkoistaan.

"Tietä käyden tien on vanki/ vapaa on vain umpihanki."

- A. Hellaakoski -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...