Jump to content
MAINOS

Oma kännykkä työssä


simone

Recommended Posts

Tämä on asia,joka on alkanut mietityttämään,enkä usko,että monella työnantajallakaan on tästä vielä mitään selvää linjausta tai sääntöä hoitoalalla. Epäilen, että tulevaisuudessa tätä joudutaan monessa paikassa miettimään.

 

Itse olen seurannut kuinka, valitettavasti usein nuoremmat, kollegat istuvat ja räpläävät omaa puhelintaan työaikana ja jopa kesken työn teon. Istutaan ja selaillaan, naureskellaan joillekin kivoille viesteille ja katsellan kuvia. Usein myös hoidellaan kotiasioita riippumatta siitä, onko joku työ kesken. Saattaa olla työasiaa kollegalle,mutta ei sitä viitsi edes esittää kun naama on kiinni älypuhelimessa.

 

Minusta on käsittämätöntä,ettei ymmärretä,että työaika on työnantajan. Siitä maksetaan palkkaa ja silloin tehdään työtä. Odotan vain,milloin potilasturvallisuus on konkreettisesti uhattuna,kun hoitaja näplää älypuhelintaan ja jotain ikävää tapahtuu.

 

On todella kiusallista huomauttaa omalle kollegalle,että laita se puhelin pois, meillä on potilaita hoidettavana.

 

Mitenkäs muilla, onko teillä vastaavia kokemuksia työpaikoillanne?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • 1 kuukausi myöhemmin...

 

Yritin seurata linkkiä, mutta ilmoittaa: "You do not have enough posts to view topics in this forum." (Sinulla ei ole pääsyä tähän toimintoon.)

 

???

 

Olisin mieluusti lukenut lisää aiheesta.. 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

 

 

Yritin seurata linkkiä, mutta ilmoittaa: "You do not have enough posts to view topics in this forum." (Sinulla ei ole pääsyä tähän toimintoon.)

 

???

 

Olisin mieluusti lukenut lisää aiheesta.. 

 

Pitää vaan olla aktiivinen niin kaikki ovet aukeaa..:)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

 

 

 

Yritin seurata linkkiä, mutta ilmoittaa: "You do not have enough posts to view topics in this forum." (Sinulla ei ole pääsyä tähän toimintoon.)

 

???

 

Olisin mieluusti lukenut lisää aiheesta.. 

 

Pitää vaan olla aktiivinen niin kaikki ovet aukeaa.. :)

 

 

Olin siis ymmärtänyt oikein..Kiitos tästä :) - Siispä mars matkaan pontevia kannanottoja rustaamaan ! ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...