Jump to content
MAINOS

Yli 3-vuotiaan lapsen hoitaminen kotona ja työsuhde


hansukatti

Recommended Posts

Lapsi täyttää tänä vuonna kolme ja olen hoitovapaalla siihen saakka. Käytännössä kuitenkin teen maisteriopintoja hoitotieteestä ja ne jäävät harmillisesti reilun puoli vuotta kesken lapsen täytettyä kolme. Olen vakituisessa toimessa, mutta töihin palaaminen ei tule tässä vaiheessa kysymykseen. Voinko siis jatkaa hoitovapaata vielä lapsen täytettyä 3 menettämättä toimeani? Kotihoidontukea en tietysti enää saa, mutta se on ihan ok. Osittainen hoitovapaa on tietysti yksi mahdollisuus. Mikä on pienin mahdollinen työaikaprosentti, jota voi tehdä? Onko työnantajalla velvollisuus järjestää minulle muunlaisia tehtäviä, koska omaa tehtävääni ei kovin pienellä prosentilla pysty hoitamaan? Eli siis täytyisi saada oltua reilu puoli vuotta ekstraa poissa omasta toimesta, että saisin opinnot vietyä katkeamatta loppuun. Kiitän neuvoista! :)

The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Kiitos Sini, näitä vaihtoehtoja tässä pyöritellään. Onko opintovapaa todella ainoa vaihtoehto? Onko se sanottua, että työnantaja sitä myöntää yli puoli vuotta yhteen putkeen?

The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...