jokuihme Posted December 29, 2013 Share Posted December 29, 2013 Olen v. 07 valmistunut lähihoitaja, valmistumassa(anestesia)sairaanhoitajaksi keväällä -14 ja muuttamassa Aurinkorannikolle. Olisiko käytännön vinkkejä? Miten esimerkiksi paikallinen rekisteröinti ja muut tähän työhön liittyvät asiat tapahtuvat? Kielitoa löytyy useamman kielen saralta, espanja tällä hetkellä perustasolla, jota tietenkin harjoitan koko ajan jo ennen maahan menoa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OldOne Posted December 29, 2013 Share Posted December 29, 2013 En osaa vastata, mutta pakko todeta että olen vihreä kateudesta. :) Tule kertomaan sitten kuulumistasi tänne foorumille meille Suomen pimeydessä eläville :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
dino Posted December 29, 2013 Share Posted December 29, 2013 Espanja.orgin keskusteluista löytyy useampi viestiketju aiheeseen liittyen. Taitaapi olla kyllä sulle jo tuttu foorumi, huomaan mä..:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
-VF- Posted December 30, 2013 Share Posted December 30, 2013 Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta paria Espanjalaista sairaanhoitajaopiskelijaa olen joskus ohjannut täällä Suomessa. Heiltä tuli sellaista viestiä, että palkkaus on huono ja töitä ei saa millään. Nykytilannetta en tiedä, mutta tuskinpa se kauheasti on muuttunut muutamassa vuodessa.Paikallisesta Suomi-kodista lähtisin itse hakemaan ensimmäisenä töitä, sillä jos oman maan kansalaisia on runsaasti työttömänä, niin aika moinen sankari saa olla jos tulee ulkomaalaisena palkatuksi paikalliseen sairaalaan. Failure is always an option Link to comment Share on other sites More sharing options...
jokuihme Posted December 30, 2013 Author Share Posted December 30, 2013 Kiitos joka tapauksessa, minäpä ilmoittelen vähän kuulumisia. Ainakin yksityisen sektorin klinikat ovat halunneet kovasti cv:tä ja ovat suhtautuneet kiinnostuneesti. Espanjalaisilla sairaanhoitajillahan esiintyy töttömyyttä, omakohtainen etuni on monien kielten taitaminen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
periz Posted March 22, 2014 Share Posted March 22, 2014 Kiitos joka tapauksessa, minäpä ilmoittelen vähän kuulumisia. Ainakin yksityisen sektorin klinikat ovat halunneet kovasti cv:tä ja ovat suhtautuneet kiinnostuneesti. Espanjalaisilla sairaanhoitajillahan esiintyy töttömyyttä, omakohtainen etuni on monien kielten taitaminen. Mitä tarkoitat anestesiasairaanhoitajalla? Teitkö syventävän harjoittelun anestesiapuolella, vai kävitkö jonkun lisäkoulutuksen tms? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.