Jump to content
MAINOS

Blogi 17.v tytön onnettomuudesta, sairaala-ajasta ja selviytymisestä


Survivegirl

Recommended Posts

http://onlystronger....

 

Halusin jakaa tän tännekkin, jos jotain kiinnostaa lukea asioista potilaan näkökulmasta. Kerron blogissa paljon sairaalassaolosta ja siitä, miltä musta minäkin hetkenä tuntui. Oon kokenu myös aika paljon negatiivisia asioita sairaalassa etenkin kivunhoitoon liittyen ja siksi toivoisin, että kaikki hoitajat lukisivat tekstejä. Olen myös kiinnostunut paljon tästä alasta ja suunnitelmissa olisikin lähteä tulevaisuudessa sairaan/terveydenhoitaja kouluun :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Hei, lueskelin tuota ihan mielenkiinnolla. En rupea arvailemaan tuon kivun hoidon osalta, eikä varman kenenkään muunkaan tapauksesta tietämättömän kanata alkaa täällä foorumilla veikkaamaan mikä on johtanut mihinkin.

 

Näytti siltä, että huono tuuri seurasi sinua koko sairaalassa olo ajan, onneksi en itse tiedä kenelläkään olleen noin huono tuuri ja noin kivuliaat kokemukset, ennenkuin luin juttusi.

 

Asia tuntuu sinua kovasti mietityttävän ja lienee ihan aiheellista miettiä, että jos kävisit jonkun ammattilaisen kanssa läpi noita tapahtumia.

 

Muutenkin jos sinusta tuntuu että tuo kivunhoito meni aivan täysin pieleen ja hoidossasi on tehty virhe tai virheitä siltä osin, niin potilasasiamies on sitä varten. Potilasasiamiehen yhteystiedot löytyy jokaisen sairaanhoitopiirin sivuilta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyllä tosiaan huonoa tuuria on ollut, mutta myös hyvääkin. Vaikka mun mielestä koin aika paljon vääryyttä, nimenomaan kivunhoidossa, eikä noi jutut tohon vielä lopu... Niin oon silti tosi tyytyväinen koko hoitoon, sekä lääkäreiden ja hoitajien työhön. Ne pelasti mun jalan ja teki kyllä kaikkensa sen eteen ja olen siitä tosi kiitollinen. Jalat ovat nyt jo paljon paremmassa kunnossa, kuin mitä alunperin ennustettiin. En voi myöskään tietää kaikkea juuri, että mitä on tehty mulle milloinkin ja miksi, koska potilaallehan ei kaikkea kerrota ja moni ratkaisu on varmaan ollut lopunperin se paras vaihtoehto. En ole myös kuullut, että muilla olisi vastaavia kokemuksia ollut ja siksi halusin laittaa tämän tänne, jos näistä voisi oppia muut jotakin. Olen miettinyt myös potilasasiamieheen yhteydenottoa, mutta tässä nyt ei oikein jaksa kaiken muunkin paperihässäkän keskellä uutta juttua taistelemaan... En muutenkaan haluaisi sillä muuta saada kuin sen, ettei kukaan muu enää joutuisi kokemaan samaa.

 

Aluksi kävin kyllä muutaman kerran ammattilaisen kanssa tapahtumia läpi, mutta enemmän olen tykännyt jutella kavereille ja muille ja minusta tämä kirjoittaminen on juuri paras tapa purkaa näitä juttuja ja ei ne enää jokapäivä mua vaivaa niin kuin aluksi ja aika hyvin olen päässyt koko jutusta yli. Yritän jättää nyt sen kaiken muistelemisen ja pohtimisen tonne blogiin. Kiitos kuitenkin sulle vinkeistä :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

http://hoitajat.net/s%C3%A4%C3%A4nn%C3%B6t

Yhteisö ei ole omaisten ja potilaiden palautekanava.

Potilashoitoon tai hoitajiin liittyvien palautteiden kirjoittaminen tai asioiden käsittely tällä foorumilla on kiellettyä. Jos haluat antaa palautetta hoidostasi, sen oikea kohde on hoitoa antanut yksikkö, ei tämä keskustelualue.

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...