Jump to content
MAINOS

Opinnäytetyö!


Vieras: Tuntemeton potilas

Recommended Posts

Vieras: Tuntemeton potilas

Nyt arvoisat foorumin lukijat. Päästäkääpä luovuutenne valloilleen ja kertokaa opinnäytetyön ideoita. Olen opiskellut kaksi vuotta lähäriksi ja olen aloitanut juuri koulutusohjelmaopinnot. Nyt olisi sitten se opinnäytetyön suunnitteleminen ja toteuttaminen ajanlohtaista. Kaikki ehdotukset huomioidaan. Kiitos etukäteen!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Katseleppa tuolta vieraspalstalta. Siellä on useampikin keskustelu aiheesta käyty. Itse yhä siihen kirjaamiseen hurahtaneena kannatan sitä kirjaamisen tutkimista.

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nyt arvoisat foorumin lukijat. Päästäkääpä luovuutenne valloilleen ja kertokaa opinnäytetyön ideoita. Olen opiskellut kaksi vuotta lähäriksi ja olen aloitanut juuri koulutusohjelmaopinnot. Nyt olisi sitten se opinnäytetyön suunnitteleminen ja toteuttaminen ajanlohtaista. Kaikki ehdotukset huomioidaan. Kiitos etukäteen!

Forumista päätellen opiskelet ensihoidon koulutusohjelmassa, joten tässä sinulle k.o. koulutusohjelman käyneen neuvo. Jos mahdollista, koita järjestää jonkinlainen koulutus tai kerää paljon väkeä luokaltasi ja järjestäkää esim. ensiapukilpailu paikallisille koululaisille yhteistyössä SPR:n paikallisjaoston kanssa. Luokkakaverit järjestivät kilpailun, minä pidin elvytyskoulutuksen entisellä työpaikallani. Kaikki osapuolet olivat erittäin tyytyväisiä ja hommat hoituivat hyvin.

Tietenkin yhtenä vaihtoehtona on tehdä tutkimus. Se on vähän kaksipiippuinen juttu - opettajat tykkäävät, jos se onnistuu, mutta toisaalta siinä on aika paljon hommaa. Tutkittavia asioita löytyy vaikka kuinka - oma ongelmansa onkin pitää opinnäytetyö riittävän simppelinä. Kipsaamisesta harvemmin kukaan tekee opinnäytetyötä, joten sillä voisi olla markkinoita opettajien keskuudessa.

God save the king - cause no-one else will!

- Black Adder

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nyt arvoisat foorumin lukijat. Päästäkääpä luovuutenne valloilleen ja kertokaa opinnäytetyön ideoita. Olen opiskellut kaksi vuotta lähäriksi ja olen aloitanut juuri koulutusohjelmaopinnot. Nyt olisi sitten se opinnäytetyön suunnitteleminen ja toteuttaminen ajanlohtaista. Kaikki ehdotukset huomioidaan. Kiitos etukäteen!

järjestäkää esim. ensiapukilpailu paikallisille koululaisille yhteistyössä SPR:n paikallisjaoston kanssa.

Pikku vihje: Jos järjestäisitte tuon ea-kilpailun yhdessä SPR:n paikallisosaston kanssa, niin lupa tulee kysyä ensin piiristä ja sitten vasta paikallisosastosta. Itse olen SPR:n paikallisosaston hallituksessa ja jokinaika sitten muutama lh-opiskelija kysyi että voisiko he tehdä yhteistyössä osastomme kanssa nuorille suunnatun ensiapuvideon. Osaston hallitus hyväksyi asian. Vajaa kuukausi tästä sai piiri jostain asian tietoonsa ja kielsi koko hankkeen  :o Että silleen...

Eli ensin kysykää lupa piiristä, johon paikallisosastonne kuuluu. Piirijako löytyy mm. SPR:n verkkosivuilta osoitteesta http://www.redcross.fi.

- Sinähän olet väsynyt, kun on oikein pussitkin silmien alla!

- Ei ne oo pussit, ne on tissit!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Perushyvä idea on just toi EA koulutus jollekin ryhmälle. Ite just aloitin opiskelijatoverini kanssa puurtamisen. Mennään yhteen kouluun pitää nuorille koulutusta. Se on mun vanha koulu ja kun soitin sinne niin ne oli heti innoissaan. Sitte ku vielä selviää siitä kirjallisesta osiosta... :o

Murphyn laki ruokailusta ensihoitajille: Kaikki hälytykset odottavat kunnes saat ruokalautasen eteesi!

Johtopäätös: onnettomuuksia sattuisi vähemmän jos ensihoitajat eivät koskaan söisi!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itsekin EA-koulutuksen pitäneenä suosittelen sitä. Mutta koulun/oppilaitoksen sijasta valitsisin yrityksen jolla on useampi toimipiste. Kun teette koulutuksenne hyvin, ja olette vielä supliikki kavereita, niin voitte päästä tekemään muita toimipisteitä ihan rahasta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...