Jump to content

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

ässä_hihassa

1ooo,ooo euroa...

Recommended Posts

ässä_hihassa

.. suomalainen leskirouva testamenttasi fyrkat paniikkihäiriön hoitoon (TV-uutiset 19-1-05)

Mitä mieltä olette? Menikö oikeaan kohteeseen vai kankkulan kaivoon?

(oma mielipide: rahoille olisi voinut keksiä paremmankin kohteen)

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
puh

Mun mielestä on hyvä, että menee välillä lahjoituksia psykiatrian puolellekin. Lapsille, syöpätaudeille ja muille erikoisaloille testamentataan yleisemmin. Hyvä, että saa psykiatriakin välillä. Paniikkihäiriö on käsittääkseni kasvava ongelma ja taitaapi sillä olla vaikutusta muuhunkin psyykkiseen terveyteen. Hyvä homma mielestäni ennemmin kuin että olisi kankkulan kaivoon mennyt.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Vieras: Toimi

Mua kiinnostaisi tietää kuka sitä rahaa hallinnoi, eli meneekö raha nyt hoitoon vai tutkimukseen. Perustetaanko rahalla jotain uutta vai parannellaanko vanhaa? Vai meneekö raha kankkulan kaivoon, esim. rahoittamalla jotain aikaisemmin kunnan rahoittamaa, jolloin kunta taas säästää terveydenhuollon menoissa. Jotenkin suhtaudun epäluuloisesti siihen, että tästä lahjoistuksesta olisi suurtakaan hyötyä paniikkihäiriöisille.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Jio

Kyl terveydenhuollon ja psykiatriankin kirstuun aina mahtuu hilloa lisää. 

Se näkyykö tuon lahjoituksen jälkeen muuta kuin lahjoittajan nimi paperilla paniikkihäiriöstä puhuttaessa onkin eri juttu..

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Vieras: Mallu-66

Leskirouvapas oli anteliaalla päällä  :o

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Vieras: brown-eyed girl

No oikeaan paikkaan meni kun psykiatriaan, kerrankin eikä aina jonkun jo menetettyjen sotainveteraanien orvoiksi jääneiden kissojen säätiölle.

Paniikkihäiriö sinällään on kyllä ihan hyvä lahjoituskohde kun miettii kuinka paljon se ja muut erilaiset ahdistuneisuustilat aiheuttaa sairaspäiviä täällä Suomenniemellä. Keksisivät vielä jonku nopean ja tehokkaan tavan hoitaa sitä.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
janina

Paniikkihäiriötä ei voi hoitaa nopeasti. Tehokasta hoitoa siihen on kyllä saatavilla. Itse hoidan paljon paniikkioireiluista kärsiviä.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Jio

Mulle ei tule mieleen kuin delirium joka hoituu suht' vikkelään..

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
janina

sen saaminen sitten kestääkin taas onkin vasta rankkaa puuhaa ;)

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Vieras: Tsuhna

Nuo rahat menee tutkimukseen.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille