Jump to content
MAINOS

Onko nyt tosiaan niin että kuka vaan voi tehdä tätä työtä?


Kiksunapina

Recommended Posts

MAINOS

Ite mä nään että kehitys on sen suuntainen että hoiva-avustajat (yksinkertaisesti sanottuna) tulevaisuudessa tekee lähärien työt, lähärit saikkarien ja saikkarit siirtyy hallinnollisiin tehtäviin, ainaki tuntuu että toi amk-koulutus nykypäivänä alkaa olla sen suuntasta...

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sen verran kokemusta hoiva-avustajista, että työkkäri lähetti meille yhden sellaisen opiskelijan harjoittelujaksolle. Tyttö saapui paikalle 2 päivänä kahden viikon aikana (harjoittelujakso oli sovittu useammiksi viikoiksi). Meiltä sitten ilmoitettiin oppilaitokseen, että ei tarvitse tulla enää. Motivaatio siis tällä tytöllä nollassa. Työvoimakoulutukset eivät ajaa asiaansa, jos ihminen pakotetaan opiskelemaan jotain mitä ei itse halua. Nuo hoiva-avustajathan on nyt sitten niinkuin entisiä hoitoapulaiset. Samat hommat, titteli vaan oon muuttunut. Mielestäni olisivat ihan tervetulleita vanhuspuolelle, jos motivaatio ja asenne kohdillaan.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä hoiva-avustajia on enimmäkseen kesäisin ja toimivat mukana vanhusten ulkoilutuksissa, syötöissä ja muussa viriketoiminnassa. Ovat kyllä siis ihan hakeutuneet meille hoiva-avustajiksi eivätkä tule työkkärin kautta, joten motivaatiokin on kohdillaan. Ovat kyllä suuri apu - kiitos heille! 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Odottelen mielenkiinnolla ensimmäisiä tutkimuksia aiheesta keuhko-infektiot sekä esim. iho-ongelmat (lähinnä painehaavat) ennen vs. jälkeen hoiva-avustajien tulon.. 

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...