Jump to content
MAINOS

Kenellä paras avatar????


Parameedio

Recommended Posts

Tuli chatissa puhetta että kenellähän on paras avatar hoitajat.netissä joten laitetaan pystyyn kilpailu.....

Minusta Fotzella on hieno avatar...mikä david hasselhofin voittaisi.... ;D

Isketään vaan!!!

Irti potilaasta!!!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Mutta teemulla on liikkuvia pinguja!

Tämä mielipide tai kommentti on yksityishenkilön antama eikä välttämättä edusta työnantajani, minkään yhteistyökumppanini, ammattiliittoni tai puolueeni kantaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Oman kuvitelmani mukaan paras ja kuvaavin ava on minun mielestä Härvelillä (index.php?action=dlattach;id=526;type=avatar), joka tosin on ollut jossain kateissa foorumilta jo kuukausia...

Toinen hauska löytyy Triolta. (index.php?action=dlattach;id=603;type=avatar) Tuon katsominen saa aina hyvälle tuulelle.

Lisäksi arvostan eräiden jäsenien (ja valvojienkin) pitkäjännitteisyyttä avatar-asioissa; eivät vaihtele avatariaan hetken mielijohteesta niin kuin eräät foorumin jäsenet (mm. allekirjoittanut...)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minulla, minulla, minulla...enhän mä nyt huonoa avatarta pitäisi. Eikun ihan totta yhdistyn valvojan kommenttiin härvelin avasta. Sehän on ihan ilmielävä härveli, just sen näkösenä, kun sen eka kertaa näin. Musta tuo Teemun ava on kiva, on erilainen, muillakin on vaikka kuinka kivoja, kuten se maailman vahvin tyttö, eli peppi ava.

Opettaja jumalan armosta...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Annan ääneni Trion ja Jonen avattarille, niist tulee niin hyvälle tuulelle ;D

Jos et pidä siitä, että muut kävelevät ylitsesi, nouse ylös lattialta.

Non sunt multiplicanda entia praeter necessitatem.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Annan ääneni Trion ja Jonen avattarille, niist tulee niin hyvälle tuulelle ;D

Voi kiitos kiitos ;D

Mä annan sitten ääneni tässä järjestyksessä: 1. Teemu, 2. Härveli, 3. Trio, 4. Ensihoitaja

Saako muuten äänestää itseään?  angel.png

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Annan ääneni Teemun ja Jonen avattarille, saavat minut hymyilemään -joka on joksenkin harvinaista ;) Pikkusiskoni, joka ei oo vielä päässyt sisään Hoitajat.Netin ihmeelliseen maailmaan, ihastui Teemun avaan. Ehkä joskus laitan jotain kivaa itsellenikin, kunhan yhteistyöni tän kirotun konen kanssa alkaa sujua...

Ravistettava

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kiitos Ensihoitaja  :) Kyllä pingviini-ava on aika loistava mutta tosi monella muullakin on hyviä.

Ällöttävyydessään kärkikaksikkona ehdottomasti Teme ja Fotze  ;)

"Olkaapa hetki paikallanne, kun otetaan sydänfilmiä."

"Jaa KUHANSILMIÄ?!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 5 viikkoa myöhemmin...

Mun pisteet menee ehdottomasti Jonen sapelihammasoravalle!!

Ehkä tuo kurre muistuttaa jotenkin itseäni... ::)

Murphyn laki ruokailusta ensihoitajille: Kaikki hälytykset odottavat kunnes saat ruokalautasen eteesi!

Johtopäätös: onnettomuuksia sattuisi vähemmän jos ensihoitajat eivät koskaan söisi!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vieras: Trio Niskalaukaus

Monia hyviä... Mut ääneni annan kuitenkin testipersoönalle.  ;)  Ja kiitos kaikille äänestäjille(ni), teillä on hyvä maku!  :o

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Kyllä tolla hyppimisellä ja putoilemisella vähemmästäkin olisi kuollut, pitäisihän se jo hoitajan tietää  ::)

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...