Jump to content
MAINOS

TS: Päihderiippuvuus lisääntyy hoitoalalla


Pöllö

Recommended Posts

Turun Sanomat kirjoittaa 23.8.2013 päihderiippuvuuden lisääntyvän hoitoalalla. Sosiaali- ja terveysalan lupa- ja valvontaviraston mukaan jo valmiiksi päihdeongelmaisia päätyy hoitoalan koulutukseen ja potilastyöhön. Valviran mukaan ongelmallinen ryhmä on erityisesti lähihoitajat. TS:n mukaan Suomen lähi- ja perushoitajaliitto SuPerin puheenjohtaja Silja Paavola toivookin pari vuotta sitten lopetettujen soveltuvuuskokeiden ottamisen opiskelijavalinnassa jälleen käyttöön.

 

Lue lisää Turun Sanomista: http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/525938/Hoitajaoppiin+paatyy+paihderiippuvaisia.

Jos potilas on sekavampi kuin meidän yksikössä hoitajansa, kuuluu potilas sairaalahoitoon...

Ylpeiksi jumalat tekevät ensin heidät, jotka jumalat haluavat tuhota.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
Vieras: Kristalliprinsessa

Kuuntelin radiosta tuota uutista juuri, kun olin matkalla kauppaan ja Alkoon ennen iltavuoroa. Tietysti ostin juomat valmiiksi viikonlopulle, eikä minulla ole tapana käydä viihteellä kuin kerran pari kuukaudessa ja silloinkin niin ettei seuraavana päivänä ole työvuoroa. Kovin koominen tilanne se silti oli. 

 

Eiköhän työyhteisö havaitse päihderiippuvaisen työntekijän / opiskelijan ja ota asiaa esille joko asianomaisen, opettajan tai esimiehen kanssa. Näin minä ainakin tekisin. Kun asia on otettu puheeksi, avun etsiminen on helpompaa.

 

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...