Jump to content
MAINOS

valtuutetun mielipide


Vieras: jouko

Recommended Posts

hep, olen tässä vajaan kuukauden tiennyt, osallistunut tämän foorumin keskusteluihin. en tunne enkä tiedä ketä tämän foorumin takana on, mutta täytyy sanoa (luott.mies työni puolesta internettiä paljon käyttännenä), että sivujen toimittajalla ,ylläpitäjällä on resurssia.

   tehyn edellinen tupo-päätös meni seuraavasti: tehyn ylimääräinen valtuusto järjesti postijäsenäänestyksen(tiedustellakseen jäsenistön kantaa)  jonka äänestysprosentti oli 15,1%, äänestyksen laimeuteen vedoten osa valtuustetuista epäröi jäsenistön lakkohaluja ja  valtuusto puhui n.6 tuntia ja päätyi suljettuun lippuäänestykseen 32-29, jossa  hylättiin tehyn hallituksen yksimielinen esitys valtuustolle olla hyväksymättä silloista tupoa.  Eli silloinen tupo oli hylätty tehyn hallituksessa mutta valtuusto äänesti ja hylkäsi hallituksen esityksen valtuustolle.

  omasta puolestani voin sanoa että olen ennen, kokouksen aikana ja jälkeen julkisesti ollut silloisen tupon hyväksymistä vastaan. olen vihreiden edustajana valtuustossa,www.vihrealiitto.fi/tehynvihreat-sivuiltamme näette kannanottojamme.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Jaahas, valtuuston vaalit ilmeisesti lähestyy... :o

Joo, tervetuloa vaan, parisen vuotta teitä liittovaltuutettuja jo onkin keritty kaipailemaan täällä foorumilla...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tervetuloa tosiaan :o

Sinänsä kenenkään valtuuston kuuluvan on turha kertoa kantaansa siihen surullisenkuuluisaan äänestykseen, koska asian todenperäisyyden tarkastaminen on mahdotonta.  Mutta mukavaa että saadaan tänne valtuutettujakin mukaan. Henkilökohtaisesti olen tosin sitä mieltä, että koko valtuusto pitäisi vaihtaa. Nykyinen on kyntensä näyttänyt.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

"... jonka äänestysprosentti oli 15,1%, äänestyksen laimeuteen vedoten osa valtuustetuista epäröi jäsenistön lakkohaluja"

- Olisikohan pitänyt ennemminkin epäröidä jäsenistön kiinnostusta Tehyä kohtaan?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aivan, koska olihan äänestyksessä 'Ei' ja 'Kyllä' vaihtoehdot. Myös TUPOn puolesta sai äänestää ja sitä kautta ilmaista haluttomuutensa lakkoon.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aivan, koska olihan äänestyksessä 'Ei' ja 'Kyllä' vaihtoehdot. Myös TUPOn puolesta sai äänestää ja sitä kautta ilmaista haluttomuutensa lakkoon.

-Ilm. näitten äänestämättä jättäneiden ääliö-jäsenten mielipide tulkittiin tuolloin myönteiseksi Tupoa kohtaan? Näin olikin helppo asettua selkärangattomien KTV:n ja Superin kelkkaan ja olla "yhtenä suurena rintamana" hyväksymässä kaikenmaailman pellesopimuksia.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...