Jump to content
MAINOS

Ilkeä oh


Nassumassu

Recommended Posts

Olen sh-opiskelija ja nyt kesätöissä. Loukkasin alkukesästä käteni ja olin yhteensä vajaat kaksi sairaslomalla. Kerkesin olla pari viikkoa töissä ja sairastuin sitten flunssaan. Olo oli todella sairas enkä tietenkään voinut mennä töihin tartuttamaan työkavereita ja potilaita, joten hain sairaslomaa. Soitin ajoissa ennen työvuoron alkua oh:lle ja tämä oli hirveän vihainen ja töykeä. Hän syytti minua myös jatkuvasta sairastelusta ja poissaoloista. Puhelun jälkeen purskahdin itkuun ja olisin voinut vajota maan alle häpeästä. Ymmärrän kyllä että oh:lla on paineita ja stressiä, mutta ei hän voi purkaa turhautumistaan työntekijään. Ko. työpaikalla on todella huono sijaisjärjestely, sijaisia ei käytännössä ole kuin muutama kun työntekijöitä on noin 30.

Minulle jäi todella paha mieli tästä työpaikasta, joka muuten on ihan ok, mutta oh todella inhottava. Jotkut muutkin työntekijät ovat sanoneet samaa. Minusta tuntuu että oh vihaa minua nyt erityisesti. Ensi kesänä ei varmasti ole mitään asiaa tuonne töihin, enkä halua hakeakaan sinne jos oh on edelleen sama. Mieluummin olen vaikka työttömänä kesän...

Olenko oikeasti huono työntekijä vai onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

No näillä tiedoilla ei ainakaan olla huonoksi työntekijäksi leimaamassa, ethän työn tekemisestä edes kertonut, tuskin siinä mitään moittimista on!