Jump to content
MAINOS

Sairaala sakottaa synnyttäjiä huutamisesta


Reportteri

Recommended Posts

pain.jpg

Zimbabwessa sijaitsevan sairaalan synnytysosaston naisilta peritään viiden dollarin hintainen maksu, jos he huutavat synnyttäessään. Summa voidaan periä useita kertoja, huutamisen määrästä riippuen. Sakotusta perustellaan sillä, että se aiheuttaa turhia hälytyksiä henkilökunnalle. Jos nainen ei pysty maksamaan sakkoa, hänet pidetään sairaalassa niin kauan kunnes omaiset maksavat hänet ulos. 

Zimbabwe on yksi maailman köyhimmistä maista. Moni paikallisista äideistä ei halua sairaalaan synnyttämään, koska se voi maksaa jopa kolmanneksen heidän kuukausituloistaan. Zimbabwessa on erittäin korkea työttömyysaste ja korruptio kukoistaa. Korruptiota esiintyy laajasti myös terveydenhuollon piirissä. Asiasta kertoi Dailymail.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Ei mulla muuta kun että  :vihainen:

 

Taitaa olla joku mies keksinyt tuonkin sakon, menisi itse synnyttämään hipihiljaa kärvistellen.

Miksi juuri mies ?  Miksei nainen  ?    

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyse on ihan puhtaasta korruptiosta. Ei siitä kannata tehdä mies vs. nainen asetelmaa. Korruptoitunut sairaalan henkilökunta haluaa lypsää potilailta kaiken rahan mitä pystyvät.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

 

Ei mulla muuta kun että  :vihainen:

 

Taitaa olla joku mies keksinyt tuonkin sakon, menisi itse synnyttämään hipihiljaa kärvistellen.

Miksi juuri mies ?  Miksei nainen  ?    

 

Ensimmäiseksi tulisi mieleen, että jokainen nainen, joka on synnyttänyt, ei kehtaisi laittaa tuollaista kieltoa. Toiset on hiljaisia, toiset äänekkäämpiä. Kiehahti ja lipsahti! Yhtä hyvin se voi olla joku nainen, joka haluaa vaan kääriä hyvät rahat.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Huhhu!

Ghanassa ei sakkoja jaeltu, mutta huutavia (oikeammin sanottuna ehkä vaan hieman vaikeroivia, toim.huom.) synnyttäjiä saatettiin vähintäänkin torua, usein myös läpsäistä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Huhhu!

Ghanassa ei sakkoja jaeltu, mutta huutavia (oikeammin sanottuna ehkä vaan hieman vaikeroivia, toim.huom.) synnyttäjiä saatettiin vähintäänkin torua, usein myös läpsäistä.

Pientä kulttuurieroa havaittavissa Suomeen verrattuna. :D

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...