Guest linjo Posted January 4, 2005 Share Posted January 4, 2005 Terve! Eräs kolleega Ruotsista kysyi kokemuksia HyperHaesin käytöstä ja koska minulla ei sitä ole niin toivon että joku teistä voisi kertoa omista kokemuksista! Myös RescueFlow:n käytöstä kiinnostaa! Kiitos etukäteen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuokka Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Nostellaanpa vanhaa aihetta hieman ylös eli löytyykö yksiköstäsi näitä? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annastiina Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Nostellaanpa vanhaa aihetta hieman ylös eli löytyykö yksiköstäsi näitä? Löytyy, tosin kyse teho-osastosta... Mä en halua olla töissä enää, mä en ikinä riitä. Mä raadan ja raadan mutta kukaan ei nää, kukaan ei kiitä - Maija Vilkkumaa- Link to comment Share on other sites More sharing options...
kops Posted January 24, 2009 Share Posted January 24, 2009 Espoossa oli hoitoyksikössä hyperhaessia, harvoin sitä tosin on vissiin käytetty Täällä missä nyt toimin, oli meillä ennen käytössä gelofusine plasmanlaajentajana, siihen vaihdettiin nyt Voluveniin sen takia, että se on ilmeisesti osoitettu olevan tähän käyttöön parempi, ja sillä ei ole annosylärajaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuokka Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Meillä on HyperHaes ja voluven käytössä hoitoyksikössä sekä parissa edellisessä työpaikassa. Käyttö on ollut vain harninaista eikä kokemuksia ole ollut muutamaa kertaa enempää. Voluvenia ja muita kollaloideja on taas tullut annettua paljonkin vuosien saatossa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.