Jump to content

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

laa_laa

Työharjoittelu ulkomailla perheellisenä?

Recommended Posts

laa_laa

Haaveena olisi työharjoittelun (1kk) suorittaminen ulkoimalla, mutta mitenköhän asunto asiat perheellisenä? Mies ja tytär tulisit mukaan, se on ehtona lähtemiselleni.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
jeejee

Veikkaisin että on aika vaikea reunaehto, etenkin jos toivot että oppilaitos hoitaa myös perheen kulut.

Yritysmaailmassa pitää olla korkean tason asiantuntija että myös perheen matkat tai edes majoitus järjestetään työnantajan puolesta. Vaikea kuvitella että kukaan olisi halukas kustantamaan opiskelijan perheen kustannuksia.

Jos olette valmiita itse kustantamaan ja järjestämään perheen reissun niin esteitä ei ole. Perheelle 1kk lomamatka samaan kaupunkiin, ja itse voit perillä ilmoittaa ettet tarvitse majoitusta vaan se on omasta takaa. Jos harjoittelu on Euroopan alueella niin lennot eivät nykypäivänä ole kamalan kalliita, ja majoituksellekkin löytyy kaikenlaisia vaihtoehtoja.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
laa_laa

Juu tottakai itse kustannetaan puolison ja lapsen lennot. Juttelin tänään oppilaitoksemme KV-opettajan kanssa, ja perheellisenä voi lähteä reissuun. Jej!

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille