Jump to content
MAINOS

Työkengät ja jalan pituuseroa tasaava pohjallinen?


laa_laa

Recommended Posts

Mitenkäs ratkaista pulma:

Työkengät pitäisi kuulemma olla sandaalit, mutta sisäpohjallinen/korokepala ei oikein tahdo silloin pysyä paikallaan kantapään alla...

 

Olisi mukava kuitenkin työskennellä ergomisesti mahdollisimman oikeassa asennossa, kun on tuo skolioosi ja vino muutenkin.

post-21105-0-84292700-1358886980_thumb.j

Joka viimeksi nauraa, ei ilmeisesti ymmärtänyt vitsiä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Ei työkengän tarvitse olla sandaali jos muunlainen kenkä on itsestä hyvä. Ilmava se voi olla muutoinkin.

"Kyllä on jännittävää elää,ajatteli Muumipeikko. Kaikki voi hetkessä kääntyä ylösalaisin-ilman mitään syytä."(Muumipappa ja meri)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Teetä suutarilla työsandaaliin koroke, joka on kengässä kiinni (pohjan sisään) eikä pääse putoamaan. Tuollaisella vaivalla sinun pitäisi saada jo maksusitoumuskin tähän lystiin.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Viimeisimpään kommenttiin viitaten, kuka maksaa viulut?(maksusitoumus?)

 

Työnantajalta voi kysyä suostuuko se maksumieheksi, mutta todennäköisesti itse saat maksaa työkenkäsi ja siihen liittyvät asiat. Siitä aiheutuneet kulut voi tietysti yrittää laittaa vähennykseksi verotukseen.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No siis itseasiassa kunnaltahan pitäisi saada maksusitoumus tommoseen jos on ihan terveydellinen peruste sille jalkineelle (itse saan jäykistetyn nilkan takia kengät ku pitää olla keinupohja).

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No siis itseasiassa kunnaltahan pitäisi saada maksusitoumus tommoseen jos on ihan terveydellinen peruste sille jalkineelle (itse saan jäykistetyn nilkan takia kengät ku pitää olla keinupohja).

 

No sehän on hyvä juttu jos se menisi kunnan piikkiin. Siinä varmaan tarvitsee olla aika paljon pituuseroa tai haittaa?

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

No siis itseasiassa kunnaltahan pitäisi saada maksusitoumus tommoseen jos on ihan terveydellinen peruste sille jalkineelle (itse saan jäykistetyn nilkan takia kengät ku pitää olla keinupohja).

 

No sehän on hyvä juttu jos se menisi kunnan piikkiin. Siinä varmaan tarvitsee olla aika paljon pituuseroa tai haittaa?

Täällä kanssa kunta maksaa kaikki kengät ja niihin tehtävät muutokset eli korotukset. Skolioosin luulisi olevan riittävä syy. Soittoaika tk-lääkärille niin saa ohjeet jatkosta. 

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mukava kuulla että tälläiset etuudet on olemassa. Itse olen vasta opiskelija, joten itse pitää varmasti teettää. Sillä en ole vakituisessa työsuhteessa. Jalkojen pituusero on n. 1cm ja skolioosi löytyy.

Joka viimeksi nauraa, ei ilmeisesti ymmärtänyt vitsiä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niin siis työsuhteella ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Eikä opiskelulla tai opiskelemattomuudella. Soitto kunnan apuvälinelainaamoon, apuvälineteknikolle, apuneuvoteknikolle tms.

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...