preeria Posted January 19, 2013 Posted January 19, 2013 Nyt kun probioottia on suositeltu monelta taholta eri uutisissa niin miten se näkyy teidän työpaikalla eli onko niiden käyttö lisääntynyt? Annetaanko tai suositellaanko niitä potilaille/asiakkaille ab-kuurin yhteydessä? Onko probiootit käytössä ripulitautien aikana?
Keep the faith Posted January 19, 2013 Posted January 19, 2013 Precosaa menee säännöllisen epäsäännöllisesti. http://www.apteekkituotteet.fi/Precosa-kapselit carpe diem
trikki Posted January 19, 2013 Posted January 19, 2013 Meillä lääkäri määrää kutakuinkin kaikille antibioottia saaville Lactophilusta. Precosaa saa sitten harvat ja valitut. "Kyllä on jännittävää elää,ajatteli Muumipeikko. Kaikki voi hetkessä kääntyä ylösalaisin-ilman mitään syytä."(Muumipappa ja meri)
Tallaaja Posted January 25, 2013 Posted January 25, 2013 Ei ole lisääntynyt, kun käytössä ollut aina ab-kuurien ja ripulien yhteydessä. Ja minun aina tarkoittaa vuodesta 2002 alkaen :D. On ne niin erilaiset raulit, toinen on herkkä ja ujo, toinen taas suuna päänä
nosis Posted January 26, 2013 Posted January 26, 2013 Meillä laitetaan kaikille antibioottia saaville Gefilukset listalle (silloin kun muistetaan). On kyllä tehty niin koko ajan kuin mä olen ollut töissä eli vuodesta 2007 asti.
Lääkärihoitaja Posted January 28, 2013 Posted January 28, 2013 Tuolla toisessa yksikössä meni sitä herajuomaa/gefilusjuomaa kaikilla jotka saivan antibioottia. Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!
Telaketju Posted January 28, 2013 Posted January 28, 2013 Lacto7 "to ride,shoot straight and speak the truth"
roosanauha Posted February 7, 2013 Posted February 7, 2013 Herajuoma on aika hyvä änkyrälle mahalle, mutta suhteessa liian kallis verrattuna kapseleihin. Meillä laitetaan antibioottien kanssa rinnalle menemään mhb-kapselit, ja on toiminut hyvin. Tietysti eri aikaan otettuna kuin antibiootti :D Meillä ei myöskään ole kenelläkään laktoosi-intoleranssia, puhun vaikeasti vammaisita ikäihmisistä :) Lehemänmaito tehnyt tehtävänsä ;)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.