Jump to content
MAINOS

Maitohappobakteerit


preeria

Recommended Posts

Nyt kun probioottia on suositeltu monelta taholta eri uutisissa niin miten se näkyy teidän työpaikalla eli onko niiden käyttö lisääntynyt? Annetaanko tai suositellaanko niitä potilaille/asiakkaille ab-kuurin yhteydessä? Onko probiootit käytössä ripulitautien aikana?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Meillä lääkäri määrää kutakuinkin kaikille antibioottia saaville Lactophilusta. Precosaa saa sitten harvat ja valitut.

"Kyllä on jännittävää elää,ajatteli Muumipeikko. Kaikki voi hetkessä kääntyä ylösalaisin-ilman mitään syytä."(Muumipappa ja meri)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei ole lisääntynyt, kun käytössä ollut aina ab-kuurien ja ripulien yhteydessä. Ja minun aina tarkoittaa vuodesta 2002 alkaen :D.

On ne niin erilaiset raulit, toinen on herkkä ja ujo, toinen taas suuna päänä

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Meillä laitetaan kaikille antibioottia saaville Gefilukset listalle (silloin kun muistetaan). On kyllä tehty niin koko ajan kuin mä olen ollut töissä eli vuodesta 2007 asti.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tuolla toisessa yksikössä meni sitä herajuomaa/gefilusjuomaa kaikilla jotka saivan antibioottia.

Veripalvelu kaipaa kipeästi hengenpelastajia!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...

Herajuoma on aika hyvä änkyrälle mahalle, mutta suhteessa liian kallis verrattuna kapseleihin. Meillä laitetaan antibioottien kanssa rinnalle menemään mhb-kapselit, ja on toiminut hyvin. Tietysti eri aikaan otettuna kuin antibiootti :D Meillä ei myöskään ole kenelläkään laktoosi-intoleranssia, puhun vaikeasti vammaisita ikäihmisistä :) Lehemänmaito tehnyt tehtävänsä ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...