Jump to content

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

preeria

Maitohappobakteerit

Recommended Posts

preeria

Nyt kun probioottia on suositeltu monelta taholta eri uutisissa niin miten se näkyy teidän työpaikalla eli onko niiden käyttö lisääntynyt? Annetaanko tai suositellaanko niitä potilaille/asiakkaille ab-kuurin yhteydessä? Onko probiootit käytössä ripulitautien aikana?

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
trikki

Meillä lääkäri määrää kutakuinkin kaikille antibioottia saaville Lactophilusta. Precosaa saa sitten harvat ja valitut.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Tallaaja

Ei ole lisääntynyt, kun käytössä ollut aina ab-kuurien ja ripulien yhteydessä. Ja minun aina tarkoittaa vuodesta 2002 alkaen :D.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
nosis

Meillä laitetaan kaikille antibioottia saaville Gefilukset listalle (silloin kun muistetaan). On kyllä tehty niin koko ajan kuin mä olen ollut töissä eli vuodesta 2007 asti.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Lääkärihoitaja

Tuolla toisessa yksikössä meni sitä herajuomaa/gefilusjuomaa kaikilla jotka saivan antibioottia.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Telaketju

Lacto7

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
roosanauha

Herajuoma on aika hyvä änkyrälle mahalle, mutta suhteessa liian kallis verrattuna kapseleihin. Meillä laitetaan antibioottien kanssa rinnalle menemään mhb-kapselit, ja on toiminut hyvin. Tietysti eri aikaan otettuna kuin antibiootti :D Meillä ei myöskään ole kenelläkään laktoosi-intoleranssia, puhun vaikeasti vammaisita ikäihmisistä :) Lehemänmaito tehnyt tehtävänsä ;)

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille