tinde45 Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 Olen huomannut kinaporin palvelutaloon haetaan työntekijöitä useasti. Onko minkälainen paikka. onko kukaan tehnyt keikkaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ST72 Posted January 10, 2013 Share Posted January 10, 2013 Pari kaveria duunissa siellä. Muuten kai ihan ok, mutta muutama vanhempi työntekijä (=ovat olleet talossa jo ennen remonttia) siellä pilaa työilmapiiriä erilaisin keinoin, jonka vuoksi hoitajat vaihtuu melko tiuhaankin (?). " Vaikeuksien kohdatessa saa huomata, kuinka rikas sitä on monella tapaa ollut. " Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vieras Posted June 26, 2016 Share Posted June 26, 2016 Hei.Itse olin Kinaporissa sijaisuudella ja yksi esimies tekee työpaikkakiusaa alaiset tulee sairaana työhön,kun esimies soittelee työhön heitä ja perehdytys huonoa ja työvuorot 7pv työvuoroputkia ja yksi päivä vapaata kun alkaa seuraava työputki,en suosittele paikkaa ja säästävät eivät ota kun määräaikaisia ja pienellä hoitaja määrällä hoidetaan vanhukset. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maaritin Posted August 15, 2017 Share Posted August 15, 2017 Hei! Mikähän on tämän päivän tilanne kyseisessä paikassa? Ottavatkohan opiskelijoita?Ja onko mukava henkilökunta/työ? Pelkkiä aamu ja iltavuorojako? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.