Jump to content
MAINOS

"Terveet aikuiset klikkailevat lähetteitä verikokeisiin"


selena

Recommended Posts

Heippa! Törmäsin tälläiseen uutiseen ylen sivuilla

http://yle.fi/uutise...keisiin/6411383

Olin jokseenkin pöyristynyt, yhdellä klikkauksella kilpirauhas-kokeet, rasva-arvot ja vaikka mitä! Nämä labrat eivät maksaneet potilaalle sen enempää kuin sairaalallekaan (tai no ei nyt mitään tarkkoja summia ole heittää, mutta PKV 1,60, ei ollut muistaakseni kovin paljoa kalliimpi)

Oletteko törmänneet tälläiseen aikaisemmin? Kuka tulkitsee tulokset?

*Muoks: Toki tässä on hyviäkin puolia, ei tarvitse jonotella, asioiminen helpottuu jne... mutta silti?? :) *

Miksi olla vaikea kun voi vähällä vaivalla olla täysin mahdoton?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

toki!

Oulussa sai aikaisemmin laajemman repertuuarin kaikkea, nykyään Fimlabin kanssa hyvin samanlainen. Taisi olla D-vitamiini enemmän oyslabilla. Monille yksityisille pääsee kanssa ilman lähetettä ja varmastikin laajemmalla repertuaalilla (kunhan rahaa on). Vastaukset lähetetään kotia ja potilas itse tulkkaa tai sitten lähtee lääkärin vastaanotolle papereidensa kanssa.

Voisin listata ison kasan hyviä ja huonoja puolia asiasta. Mielipiteeni on vähän molempiin, että onks hyvä vai ei.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itsen olen tuon Oma Terveys-sivuston kautta tilannut pariin otteeseen papa-kokeen. On helppoa, valitaan tutkimus ja varataan itselle sopiva aika. Jossain vaiheessa oli Tampereen halvin hinta tuolla eli hieman alle 30e. Vastaus tulee laskun kera kotiin.

Käteväähän tuo on kun ei joka pienen asian takia tarvitse varata ensin lääkärin aikaa jotta pääsee verikokeille ja labrojen jälkeen uutta aikaa vastauksia varten.

"Mutta tohtori..." "Hoitaja on vaiti ja tekee työnsä!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...