Jump to content
MAINOS

Lapsen vieminen lääkäriin


Virmas

Recommended Posts

Onko oikeasti niin, että ne tunnit täytyy korvata, kun vie alle 10-vuotiaan lapsen lääkäriin? Tuntuu jotenkin kohtuuttomalta. Siinä onkin korvaamista, kun jo pelkästään matkoihin menee reilu tunti, ja jos joudumme odottamaan kuviin pääsemistä ym., niin tulee useampi tunti työstä poissaoloa :( .

Kyseessä ei siis ole äkillinen sairastuminen, jonka vuoksi pois toki saisi olla. Lapsi täytyy viedä erikoislääkärille aiemmin sattuneen vamman takia.

Ja kunnallisella puolella työskentelen.

- Uskollisesti aina väärässä paikassa väärään aikaan -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

No asia jo selvisikin. Korvattava on, ja minä olen tyhmä, kun en sitä tiennyt. Valistivat toisella keskustelupalstalla. En tiennyt, koska mieheni on yleensä hoitanut nämä asiat, sillä hänelle töistä poistuminen kesken päivän on helpompaa kuin minulle. Hänellä on sitten ilmeisen reilu työnantaja, sillä hänen ei ole tarvinnut tehdä takaisin tunteja, jotka ovat menneen sairaan lapsen lääkärikäynteihin. Ollapa mies ja miesvaltaisella alalla <_< .

- Uskollisesti aina väärässä paikassa väärään aikaan -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ollapa mies ja miesvaltaisella alalla <_< .

Ei miesvaltaisilla aloilla ole asiat juurikaan paremmin kuin meillä; pomoilla ja muilla joilla ei varsinaista työaikaa ole on kyllä joustavuutta näissä asioissa.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Kyseessä ei siis ole äkillinen sairastuminen, jonka vuoksi pois toki saisi olla. Lapsi täytyy viedä erikoislääkärille aiemmin sattuneen vamman takia.

Vastasit oikeastaan itse omaan kysymykseesi. Tilapäinen hoitovapaa on tarkoitettu äkillisen hoidon järjestämistä varten. Kaikki muu pitää pääsääntöisesti hoitaa omalla ajalla.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...