Jump to content
MAINOS

validia palvelut

Kysyy

Recommended Posts

• 2 months later...
MAINOS

Validialla Tampereella on useampi yksikkö; palveluasuminen, hengitysvajeyksikkö Hely, asumisvalmennus ja KOTA-yksikkö, määräaikainen asuminen (lomitus, intervalli) sekä päivätoiminta.

Kaverini perheineen muutti muutama vuosi sitten täältä Helsingistä Tampereelle ja hän työskentelee hengityshalvausyksikössä. Kuten arvata saattaa niin työ on vaativaa ja rankkaa, mutta hän ei vaihtaisi työtään mihinkään. On tyytyväinen työporukkaansa ja työnantajaan, ja uskonkin sen. Ihan kokemattomalle en sitä yksikköä suosittele, sillä siinä vaaditaan lujaa ammatitaitoa ja uskallusta tarttua vaikeisiin tilanteisiin. Itse olen yli 20 vuotta tehnyt hoitoalan tehtäviä ja olen tällä hetkellä viidettä vuotta kotihoidossa. Meillä on yksi trake-potilas ja muutaman kerran sain vetää henkeä kunnes homma alkoi sujua itsenäisesti. Itse en pystyisi kokoaikaisesti työskentelemään trake-yksikössä, joissa vaikeasti vammautuneita, joten nostan hattua ja kunnioitan suuresti niitä hoitoalan ammattilaisia, jotka sitä työtä tekevät!

Mutta eiköhän asia sinulle selviä, kun käyt ilmoittautumassa keikkalaiseksi tai haet vapaana olevaa paikkaa. Tsemppiä!

• 4 years later...
MAINOS

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...