Aestas Posted November 17, 2012 Posted November 17, 2012 Jos lauantaina tekee iltavuoron, tuleeko klo 18 jälkeen palkkaan sekä lauantai- että iltalisät? Entpä sunnuntai-illan vuorossa? Tarkistelen tässä listoja ja olen melkolailla hämmentynyt.
puh Posted November 18, 2012 Posted November 18, 2012 Lauantai-iltana klo 18 jälkeen tulevat pyhälisät sekä iltalisät. Sama juttu tietysti sunnuntaina.
Janne Posted November 18, 2012 Posted November 18, 2012 Lauantai-iltana klo 18 jälkeen tulevat pyhälisät Kunnallisella työnantajalla menee noin, yksityisellä pyhätunnit tulee sunnuntaina 00-24.
Julma Posted November 18, 2012 Posted November 18, 2012 Lauantai-iltana klo 18 jälkeen tulevat pyhälisät Kunnallisella työnantajalla menee noin, yksityisellä pyhätunnit tulee sunnuntaina 00-24. Kuntatessissä tosiaan alkaa pyhälisät edeltävänä päivänä klo 18, yksityisessä sos.tessissä klo 20, yksityisessä saku-tessissä pyhälisää saa vain k.o. vuorokaudelta ja muista en tiedä miten menevät. OT: Mä en ymmärrä minkä takia hoitajille pitää olla 12 työehtosopimusta joissa on kaikissa eri sisältö. Miksei niitä voi yhdistää? Halvat vitamiinit iHerbistä - Klikkaamalla tästä vielä 10 dollaria alennusta ensitilaajalle!
Manta Posted November 20, 2012 Posted November 20, 2012 Työpaikallamme tuli tapaus, että aamutyöntekijä aloittaa päivänsä 6.45. Pomokaan ei tiennyt, mutta minä edellisestä paikasta (kunta-alan työ) viisastuneena arvelin että siinä joutuu työnantaja maksamaan yötyölisää 15 minuuttia. Olinko oikeassa?
_Silja_ Posted November 20, 2012 Posted November 20, 2012 Työpaikallamme tuli tapaus, että aamutyöntekijä aloittaa päivänsä 6.45. Pomokaan ei tiennyt, mutta minä edellisestä paikasta (kunta-alan työ) viisastuneena arvelin että siinä joutuu työnantaja maksamaan yötyölisää 15 minuuttia. Olinko oikeassa? Oikeassa olet. Kokemus on hyvä opettaja, mutta lähettää sikamaisen isoja laskuja
JasmineB22 Posted November 23, 2012 Posted November 23, 2012 Mie alotan aamuvuoron toisinaan klo 6.30. Olen yksityisen sostessin alainen. Löytyshän tuo tietysti kuuklaamalla mutta veikkaan että saan tätä kautta tiedon vähemmällä vaivalla :D Tuleeko miullekin siis sillon puoli tuntia yötyölisää vai onko se vaan kunnallisella noin? Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Julma Posted November 23, 2012 Posted November 23, 2012 Mie alotan aamuvuoron toisinaan klo 6.30. Olen yksityisen sostessin alainen. Löytyshän tuo tietysti kuuklaamalla mutta veikkaan että saan tätä kautta tiedon vähemmällä vaivalla :D Tuleeko miullekin siis sillon puoli tuntia yötyölisää vai onko se vaan kunnallisella noin? Yksityisessä sosiaalialan tessissä yölisää maksetaan ajalta 21-06. Halvat vitamiinit iHerbistä - Klikkaamalla tästä vielä 10 dollaria alennusta ensitilaajalle!
Emu Posted December 12, 2012 Posted December 12, 2012 koko ajan kyllä tuntuu enemmän että pitäis yksityiseltä pois päästä.
Piikkis Posted December 13, 2012 Posted December 13, 2012 Kvtessissä yölisät tulee ajalta 22-06 Toivo on puoli elämää, välinpitämättömyys on puoli kuolemaa. -Kahlil Gibran
November Posted December 13, 2012 Posted December 13, 2012 Kvtessissä yölisät tulee ajalta 22-06 Itse asiassa ne tulee klo 07 asti. :) Siis KvTes meilläkin.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.