Jump to content
MAINOS

Lisät


Aestas

Recommended Posts

Jos lauantaina tekee iltavuoron, tuleeko klo 18 jälkeen palkkaan sekä lauantai- että iltalisät? Entpä sunnuntai-illan vuorossa? Tarkistelen tässä listoja ja olen melkolailla hämmentynyt.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Lauantai-iltana klo 18 jälkeen tulevat pyhälisät

Kunnallisella työnantajalla menee noin, yksityisellä pyhätunnit tulee sunnuntaina 00-24.

Kuntatessissä tosiaan alkaa pyhälisät edeltävänä päivänä klo 18, yksityisessä sos.tessissä klo 20, yksityisessä saku-tessissä pyhälisää saa vain k.o. vuorokaudelta ja muista en tiedä miten menevät.

OT: Mä en ymmärrä minkä takia hoitajille pitää olla 12 työehtosopimusta joissa on kaikissa eri sisältö. Miksei niitä voi yhdistää?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Työpaikallamme tuli tapaus, että aamutyöntekijä aloittaa päivänsä 6.45. Pomokaan ei tiennyt, mutta minä edellisestä paikasta (kunta-alan työ) viisastuneena arvelin että siinä joutuu työnantaja maksamaan yötyölisää 15 minuuttia. Olinko oikeassa?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Työpaikallamme tuli tapaus, että aamutyöntekijä aloittaa päivänsä 6.45. Pomokaan ei tiennyt, mutta minä edellisestä paikasta (kunta-alan työ) viisastuneena arvelin että siinä joutuu työnantaja maksamaan yötyölisää 15 minuuttia. Olinko oikeassa?

Oikeassa olet.

Kokemus on hyvä opettaja, mutta lähettää sikamaisen isoja laskuja

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mie alotan aamuvuoron toisinaan klo 6.30. Olen yksityisen sostessin alainen. Löytyshän tuo tietysti kuuklaamalla mutta veikkaan että saan tätä kautta tiedon vähemmällä vaivalla :D

Tuleeko miullekin siis sillon puoli tuntia yötyölisää vai onko se vaan kunnallisella noin?

Some people just need a high-five.

In the face. With a chair.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mie alotan aamuvuoron toisinaan klo 6.30. Olen yksityisen sostessin alainen. Löytyshän tuo tietysti kuuklaamalla mutta veikkaan että saan tätä kautta tiedon vähemmällä vaivalla :D

Tuleeko miullekin siis sillon puoli tuntia yötyölisää vai onko se vaan kunnallisella noin?

Yksityisessä sosiaalialan tessissä yölisää maksetaan ajalta 21-06.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...
MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...