Jump to content
MAINOS

Th vai Sh päivystyksessä


Triagetar-71

Recommended Posts

Hei,

aloin vain kyseleen, että "kumpiparempihuonompi"...

Itse olen perioperatiivinen & ensihoitotyöhön suuntautunut sh ja kollegani th.

Työskentelemme tk-päivystyksessä ja nyt esimiehet miettii kumpi jatkaa? Itse olen ollut 2,5 vuotta ja kollegani vuoden kyseisessä paikassa määräaikaisella sopparilla.No,kummallakin työt jatkuvat mutta toinen jää päivystykseen ja toinen menee terv.asemalle.

Siis en mitenkään väheksy kollegani th taustaa, mutta missä vaiheessa terkkarit on opiskellu ensihoitotyötä? Ei taida kuulua heidän koulutusohjelmaan...Kollegani myönsi tullessaan ettei ymmärrä EKG:stä mitään...jepjep...

Mitäs muilla on tk-päivystyksissä sairaanhoitajia vai terkkareita?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

En usko että valintaa tehdään sen perusteella kumpi on sh ja kumpi th... Eiköhän siinä vaikuta työssä osaaminen, työkokemus, sosiaaliset taidot yms.

Muoks. Meidän päivystyksessä on molempia, huomattavasti enemmän saikkareita. En ole kuullut että se onko terkkari vai sairaanhoitaja olisi ollut mikään valintaperuste työntekijää valittaessa. Kummallakin on sairaanhoitajan pätevyys, piste.

Miksi olla vaikea kun voi vähällä vaivalla olla täysin mahdoton?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hei,

aloin vain kyseleen, että "kumpiparempihuonompi"...

Itse olen perioperatiivinen & ensihoitotyöhön suuntautunut sh ja kollegani th.

Työskentelemme tk-päivystyksessä ja nyt esimiehet miettii kumpi jatkaa? Itse olen ollut 2,5 vuotta ja kollegani vuoden kyseisessä paikassa määräaikaisella sopparilla.No,kummallakin työt jatkuvat mutta toinen jää päivystykseen ja toinen menee terv.asemalle.

Siis en mitenkään väheksy kollegani th taustaa, mutta missä vaiheessa terkkarit on opiskellu ensihoitotyötä? Ei taida kuulua heidän koulutusohjelmaan...Kollegani myönsi tullessaan ettei ymmärrä EKG:stä mitään...jepjep...

Mitäs muilla on tk-päivystyksissä sairaanhoitajia vai terkkareita?

Enemmän päivystyksissä on sairaanhoitajia, mutta kyllähän noita terkkojakin näkee. Kun kerran olette jo pidempään töissä olleet niin eiköhän ne henkilökohtaiset ominaisuudet ja työntekijöiden oma mielipide sen ratkaise kumpi siirtyy.

Minun mielestäni koulutuspohjalla on vain hyvin vähän merkitystä siihen miten työssä onnistuu ja merkitys putoaa työvuosien myötä koko ajan. Enemmän annan arvoa hyvälle asenteelle, työssä kehittymiselle, kokemukselle ja tietynlaiselle nöyryydelle.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...