Jump to content
MAINOS

Hoitajat, miten usein kohtaatte työssänne ympärileikattuja?


Knight_62

Recommended Posts

MAINOS

Muistan kaksi ympärileikattua penistä nähneeni.

Kokonaismäärää noin muuten en kyllä muista, minäkään en pidä kirjanpitoa.

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Myöskin kaksi muistan nähneeni ja nekin tosin ympärileikkausta seuraavana päivänä. Yhden näin salissa ennen ja jälkeen nahan.

Yhden prinssi Albertin lävistyksen olen nähnyt (sen tosin useampaan otteeseen, kun lääkärit halusit aina kierrolla nähdä oliko tulehtunut vai ei.).

Kokonaismäärästä on vaikea sanoa mitään, liian monta?

"Mutta tohtori..." "Hoitaja on vaiti ja tekee työnsä!"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Myöskin kaksi muistan nähneeni ja nekin tosin ympärileikkausta seuraavana päivänä. Yhden näin salissa ennen ja jälkeen nahan.

Yhden prinssi Albertin lävistyksen olen nähnyt (sen tosin useampaan otteeseen, kun lääkärit halusit aina kierrolla nähdä oliko tulehtunut vai ei.).

Kokonaismäärästä on vaikea sanoa mitään, liian monta?

Itse en ole koskaan nähnyt PA (Prince Albert) -läväriä luonnossa, vain kuvassa. Jos olen oikein ymmärtänyt, lävärin tulee olla koko ajan esillä eikä nahan peitossa.

Näin ollen kalun tulisi olla ympärileikattu tai sitten esinahan olla luonnostaan lyhyt..? Toisaalta, koru täytynee poistaa esim. katetrointia varten??

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Eipä ole tullut hoitotilanteessa vastaan yhtäkään ympärileikattua. Yksi on tullut vastaan hmm... muissa tilanteissa :P

PA läväriä en ole nähnyt myöskään ikinä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Useaa ympärileikattua naista olen hoitanut. Mitäs tästä sanoisi, kun näin kouluaikana lähinnä keikkailen... No, viime kesänäkin ainakin pari kertaa. Sitten niitä lievempiä muotoja on vaikea nähdä jos ei oikein katsomalla katso,

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Minun työssäni ei ole ympärileikattu ketään, mutta minä en olekaan leikkurissa töissä.

Meidän liitto neuvottelee teidänkin liittojen palkat!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mikä on tämän aiheen pointti..?

"Kyllä on jännittävää elää,ajatteli Muumipeikko. Kaikki voi hetkessä kääntyä ylösalaisin-ilman mitään syytä."(Muumipappa ja meri)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mikä on tämän aiheen pointti..?

Jostain syystä mulla tuli heti mieleen et joku likanen runkkari haluaa vähä herkutella :D

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä vastasin ihan spontaanisti, tällä kertaa kiero ajatteluni ei ehtinyt mukaan yhtään.

Mutta naisten ympärileikkaus-kohta sai mut taas voimaan pahoin :-/ .

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mutta naisten ympärileikkaus-kohta sai mut taas voimaan pahoin :-/ .

Se on molempien sukupuolten kohdalla sama asia, kun tehdään ei-lääketieteellisistä syistä.

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mikä on tämän aiheen pointti..?

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa..

Siis ite en oo ikinä törmänny moiseen. Varmaanki harvinaisempi homma täällä perähikiällä

Älykäs tuntee toiset, viisas tuntee itsensä. - Lao Tsu

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mutta naisten ympärileikkaus-kohta sai mut taas voimaan pahoin :-/ .

Se on molempien sukupuolten kohdalla sama asia, kun tehdään ei-lääketieteellisistä syistä.

Juu, on on. Ihan järjetöntä.

Mutta ympärileikattu mies, onneksi, kykenee vielä nauttimaan seksistä.

Kun taas oikein silpottu nainen...?

Olet työsi puolesta varmasti joutunut arpomaan, mikä osa kuuluu minnekkin...?

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mikä on tämän aiheen pointti..?

Jostain syystä mulla tuli heti mieleen et joku likanen runkkari haluaa vähä herkutella :D

Kyllä tässä ollaan ihan asialinjalla. Minut on ympärileikattu parikymppisenä tiukan esinahan vuoksi. Itse en ole hoitoalalla, mutta vaimo on sairaanhoitaja.

Muistan hänen joskus kertoneen katetroineensa miespotilaan, joka oli supisuomalainen ja ympärileikattu. Kuulemma harvoin tulee vastaan..

Itse en olisi luopunut esinahastani, ellei olisi ollut pakko (tulehdukset, kipu yhdynnässä). Naisten ympärileikkauksia en hyväksy lainkaan, barbaarista toimintaa!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...