Jump to content

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

hsailor

Psyk.Sh:n työmahdollisuudet

Recommended Posts

hsailor

Hei!

Olen sairaanhoitajaopiskelija ja suuntautumassa psykiatrisen pot.ht, ja nyt mietinkin millaisissa työpaikoissa on mahdollista työskennellä? tarkoitan tällä enemmän sitä, että jos teen vaikka 5 vuotta mielenterveyspuolella töitä, niin onko enää mahdollista palata takaisin akuuttipuolle, josta minula on lähihoitajana paljon kokemusta? Onko kellään kokemusta tämmöisestä?

Opettajat ovat painottaneet, että kaikki valmistuvat sairaanhoitajiksi, ja suuntautumisella ei olisi niin väliä. Mutta itse kyllä epäröin tuota..

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
TeeVee

Huutelen nyt näin mielurina vieraaseen pöytään mutta kannattaa (koittaa) pitää myös tatsi somatiikan juttuihin. Jos 5 vuotta olet psykan puolella on meinaan kynnys kasvanut melkoisen suureksi palata somatiikan puolelle väitän mä :)

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
TKo

Huutelen nyt näin mielurina vieraaseen pöytään mutta kannattaa (koittaa) pitää myös tatsi somatiikan juttuihin. Jos 5 vuotta olet psykan puolella on meinaan kynnys kasvanut melkoisen suureksi palata somatiikan puolelle väitän mä :)

Totta. Tosin jos ei somatiikka kiinnosta niin eipä siitä sitten ole haittaa.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Telaketju

jep näin on.esim auroran psyk. hoitajille on ihme kun pot. annetaan happea.nimimerkillä 2 osastoo taivastelemassa kun happea annetaan venturimaskilla joka on 35% ja 8 litraa.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
hsailor