Jump to content
MAINOS

Tehy hyväksyi Tupon


Ura

Recommended Posts

Tehyn vaalit ovat ensi keväänä. Kun on tämän vuoden puolella eli 31.12. mennessä jäsen, niin voi asettua ehdolle vaaleissa ja äänestää. Poislukien opiskelijat. Ehdolle asettamiseen tarvitaan kaksi tehyn jäsentä, jotka allekirjoittavat hakemuksen. Sama ehdolle asettaja ei saa toimia toisen ehdokkaan ehdolle asettajana.

Nyt kaikki mukaan vaan ja ehdokkaiksi tai ainakin varmistamaan äänioikeutensa. Olen edelleen palatsivallankaappauksen takana...

SINI

Ei tarvitse olla kuin yksi asettaja,Tehyn jäsen tämän vuoden puolella ja ei ole maksamattomia jäsenmaksuja

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 56
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Itse olen ehdolla kevään vaaleissa. Lisää palkka ja haittatyökorvausten korottaminen- näistä lähdetään liikkeelle!

Äänestäkää!

En siis tarkoita että minua  ;)

Vaan yleensä! Vain sillä voi vaikuttaa! Vanhat pois, uudet (ja paremmat) tilalle!!

Jos valtuustossa istuu suurimmaksi osaksi ylihoitajia ja muita, joiden edut OVAT JO paremmat kuin meillä rivityöntekijöillä, mitä voi odottaa?

Ei mitään.

Ja se on tosi asia.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei tarvitse olla kuin yksi asettaja,Tehyn jäsen tämän vuoden puolella ja ei ole maksamattomia jäsenmaksuja.

Eli vielä helpompaa lähteä ehdolle tai nakittaa työkaveri siihen hommaan. Jos et äänestä, älä valita. Se on minun mottoni.

"Tietä käyden tien on vanki/ vapaa on vain umpihanki."

- A. Hellaakoski -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse myös ehdokkaaksi asettumaan aion ryhtyä.. en lupaa mitään jotta ei tarvci alkaa pitää lupauksiaan.. mutta yksityis sektorin ääntä tulen käyttämään.. mikäli siihen tilanteeseen sattumalta pääsisikin..

Purnaamalla vanhoista ei voi vaikuttaa tulevaan.

Ja niin ne kaikki vaan tupon hyväksyy pikkuhiljaa .. yksi asia mikä on pistänyt silmään asiassa on se että kukaan ei ole Eläke uudistusta ottanut mukaan puheisiin.. tai ainakaan sitä että nyt saadut prosentit ei ole yhtään mitään.. kun eläkeuudistus astuu voimaan ja alkaa viimeistään 2007 viemään tilistä eläkemaksuina jo enemän kuin nykyiset tupo korotukset.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Möykkyä ja suhaajaa on vaikea äänestää, kun ei ole hajuakaan ehdokkaiden nimistä ;)

Nimi selviää aikanaan.. 16v ollut kohta jo yksityisellä heltsinkissä töisä.. joten mahdollisesti joskus ollahan törmätty.. jossain.. vaikkakin sisätöissä ollut enemän viimevuosina. Vastaamassa puhelimiin ja urakalla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 4 kuukautta myöhemmin...

Näin ajatteli Jaanakin joskus. Missä teot? (Muutoin kuin oman palkkauksen osalta?huh.gif): http://www.ylioppilaslehti.helsinki.fi/ylioppilaslehti/000922/000922jaana.html

Joo, tais olla puheissa oma lehmä ojassa  ;) Eihän meidän palkoilla ole enää mitään väliä, kun sai itse ruhtinaallisen palkankorotuksen!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...