Jump to content
MAINOS

Tehy hyväksyi Tupon


Ura

Recommended Posts

Haluaisin nähdä tuon 6,5% korotuksen erittelyn mielelläni.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS
  • Vastauksia 56
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

-Onkohan kyseessä tuo Oz:n kirjoittama palaute/kommentti vai joku muu?

Joku muu

[me= Osku]lähtee kirjoittamaan vastinetta Jaanalle...[/me]

Haluaisin nähdä tuon 6,5% korotuksen erittelyn mielelläni.

Niin siis yleiskorotus on 2,5 prosenttia. Lähtö oli 1,9, eli rouvat neuvotteli siihen sen 0,6 prosenttia lisää. Jos nyt oikein ymmärsin.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niin oliko se nyt tuo +2,5 %. Eihän se nyt hirmu huono?...

Ja jos ei TUPO miellytä niin - äänestäkää jaloillanne. Kyllä niitä vaihtoehtoja on.

Uusiin 'tehtäviin' tai muille maille vierahille.

PS. Aika hyvä tuo lumisade efekti taustalla.   ;)

     Vihree ja punainen onkin sitten vastavärejä. :P

:D

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

minun viesti sieltä lähti... Kyselin vain ääneen hoitajien unionista ja kertoilin omia mielipiteitä tehystä tms...

Unionista vihjaaminen taisi olla liikaa...

Ps. Liityn heti unioniin jos/kun se tulee ja homma selkiytyy...

PPS. Nämä sivut on nyt aika sekavat kun on muutenkin psykoosin rajamailla tuon Tupon takia...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Btw, tietääkö joku paljon se Jaanan peruspalkka on tällä hetkellä?

Täällä on joskus puhuttu 7500 eurosta per kuukausi. (http://hoitajat.net/foorumi/index.php?topic=357.msg2839#msg2839 http://hoitajat.net/foorumi/index.php?topic=1316.msg21350#msg21350) Ja siihen tietysti päälle se 6,5% vuosikorotus.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niin siis yleiskorotus on 2,5 prosenttia. Lähtö oli 1,9, eli rouvat neuvotteli siihen sen 0,6 prosenttia lisää. Jos nyt oikein ymmärsin.

1,9+0,6=2,5% Et sitä on 4% tulossa lisää sitten seuraavana vuonna? Kattaakohan noi edes inflaatiota?

minun viesti sieltä lähti... Kyselin vain ääneen hoitajien unionista ja kertoilin omia mielipiteitä tehystä tms...

Unionista vihjaaminen taisi olla liikaa...

Ps. Liityn heti unioniin jos/kun se tulee ja homma selkiytyy...

PPS. Nämä sivut on nyt aika sekavat kun on muutenkin psykoosin rajamailla tuon Tupon takia...

-Olekkos lukenut millainen mekastus täällä oli tuon edellisen TUPO-äänestys-onnistunut palkkaneuvottelu-voitto-ratkaisun jälkeen.

-Jäi muuten mietityttämään kävikö missään kohden ilmi kuinka paljon väkeä OIKEASTI erosi edellisen TUPO:n jälkeen Tehystä?

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niin siis yleiskorotus on 2,5 prosenttia. Lähtö oli 1,9, eli rouvat neuvotteli siihen sen 0,6 prosenttia lisää. Jos nyt oikein ymmärsin.

1,9+0,6=2,5% Et sitä on 4% tulossa lisää sitten seuraavana vuonna? Kattaakohan noi edes inflaatiota?

minun viesti sieltä lähti... Kyselin vain ääneen hoitajien unionista ja kertoilin omia mielipiteitä tehystä tms...

Unionista vihjaaminen taisi olla liikaa...

Ps. Liityn heti unioniin jos/kun se tulee ja homma selkiytyy...

PPS. Nämä sivut on nyt aika sekavat kun on muutenkin psykoosin rajamailla tuon Tupon takia...

-Olekkos lukenut millainen mekastus täällä oli tuon edellisen TUPO-äänestys-onnistunut palkkaneuvottelu-voitto-ratkaisun jälkeen.

-Jäi muuten mietityttämään kävikö missään kohden ilmi kuinka paljon väkeä OIKEASTI erosi edellisen TUPO:n jälkeen Tehystä?

Ei sitä ainakaan tehy myöntäny kuinka paljon lähti... ei varmaan selviä koskaan

"Sinä elät kuolemanpelossa"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

OZ: Sitä tarkoitin täälä sekavuudella, että kun en ole näitä sivuja selannut vähään aikaan, niin on hankala löytää esim. vastaus linkkejä yms. Paljon värejä, lumihiutaleita, tekstiä.. jne. Mut ehkä se on se psykoosi mikä lasahti päälle kuultuani tupo tuloksen... ;-)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Näin ajatteli Jaanakin joskus. Missä teot? (Muutoin kuin oman palkkauksen osalta?huh.gif): http://www.ylioppilaslehti.helsinki.fi/ylioppilaslehti/000922/000922jaana.html

ps. Toi Tehy sivujen sensuuri on katastrofaalista. Tehy ei halua kuulla jäsenistöään ja valikoi, millaista julkisuutta he haluavat!!!! Haluaiskohan Jaana palata pikkupomoksi Satakunnan keskussairaalan oh:ksi. Koska on Tehyn puheenjohtajavaalit?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Näin ajatteli Jaanakin joskus. Missä teot? (Muutoin kuin oman palkkauksen osalta?huh.gif): http://www.ylioppilaslehti.helsinki.fi/ylioppilaslehti/000922/000922jaana.html

ps. Toi Tehy sivujen sensuuri on katastrofaalista. Tehy ei halua kuulla jäsenistöään ja valikoi, millaista julkisuutta he haluavat!!!! Haluaiskohan Jaana palata pikkupomoksi Satakunnan keskussairaalan oh:ksi. Koska on Tehyn puheenjohtajavaalit?

-Heh-heh, totuuden sanojahan sieltä löytyy:

Mitä tekee kokoomuslainen päästessään isoksi ay-pomoksi? Ei tyydy pieniin palkankorotuksiin, ei ainakaan Jaana Laitinen-Pesola.

      -No ei tosiaankaan!

"Päätavoitteemme syksyn neuvotteluissa on palkkatason selkeä nostaminen", Laitinen-Pesola sanoo empimättä.

Laitinen-Pesola toteaa lähtevänsä peräämään tuntuvia palkankorotuksia.

    -Ja kukahan sen saikaan?

Laitinen-Pesola ei hyväksy tuloerojen kasvua ja moittii nousukauden räikeimpiä oireita.

    -Juu, se että ei hyväksy varmaan riittää rauhoittmaan omantunnon.

                     

Haluaisin kuitenkin, että kokoomus korostaisi rooliaan yleispuolueena, jossa asioiden ja ihmisten moniarvoisuus korostuvat.

    -Kyllä varmasti korostuukin! Sitä huomaa olevansa koko ajan vähempi tasa-arvoinen

Taustani porvaripuolueessa heijastuu lähinnä tapaani viedä asioita eteenpäin.

    -Ainakin omien asioiden ja palkan ajaminen on edistynyt hyvin.

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Verokalenteri 2003:

Laitinen-Pesola Jaana, Tehyn pj. 92 772 (46 %) om. 0

Tuosta voi joku laskea keskimääräisen kuukausiansion. Toki mukana on sitten myös kokouspalkkioita ym.

Vertailun vuoksi: Ahonen Jouko, Paperiliiton pj. 87 303 (45 %) om. 0

Ilmeisesti paperiliitto on köyhempi liitto, kun varaa ei ole maksaa edes hoitajien verran. Tupon hylkääminen on siis aivan perusteltua.

"Tietä käyden tien on vanki/ vapaa on vain umpihanki."

- A. Hellaakoski -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Haluan erota tehystä. On vain yksi ongelma: mihin liittoon liityn? Ai niin... miksi eroan... no, missään epärehellisessä muutamien omaneduntavoittelua varten pystytetyssä liitossa en halua olla mukana. Laskekaapa kuinka moni sh maksaa Jaanan kuukausipalkan jäsenmaksuillaan. Ja mitä sillä saadaan vastineeksi?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Haluan erota tehystä. On vain yksi ongelma: mihin liittoon liityn? Ai niin... miksi eroan... no, missään epärehellisessä muutamien omaneduntavoittelua varten pystytetyssä liitossa en halua olla mukana. Laskekaapa kuinka moni sh maksaa Jaanan kuukausipalkan jäsenmaksuillaan. Ja mitä sillä saadaan vastineeksi?

-Tuossa on juttua omasta valinnastani: http://hoitajat.net/foorumi/index.php?topic=195.0

(tervetuloa joukkoon)

My brain is stuck from shooting glue

I'm not sorry for the things I do

 

Carbona not glue

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Täälläkin yksi joka ei kuulu mihinkään liittoon... Joten mielipiteitä eri vaihtoehdoista odotellaan mielenkiinnolla! Varsinkin niitä kokemuksia miten asiat ovat toimineet, kun niitä ongelmia sitten on mahdollisesti tullut..?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä olen siinä suhteessa kääntänyt takkia, että mun mielestä paras tapa panna asiat eteenpäin, on remontti nykyisessä liitossa. Se on valmiiksi suuri, sillä on neuvotteluoikeudet jne. Kaikki jotka puuhailee uusia liittoja yms, niin keskitetään tarmo nykyisen liiton johdon vaihtoon. Äänestämällä, tai mikä parempi, itse ehdolle asettumalla.

Eli Jaanan ja Sassin ja kumppaneitten lisäksi sieltä pitää saada tämä porukka pois: http://hoitajat.net/foorumi/index.php?topic=852.0

Tämä on taatusti nopein ja tehokkain tapa vaikuttaa!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Täälläkin yksi joka ei kuulu mihinkään liittoon... Joten mielipiteitä eri vaihtoehdoista odotellaan mielenkiinnolla! Varsinkin niitä kokemuksia miten asiat ovat toimineet, kun niitä ongelmia sitten on mahdollisesti tullut..?

Itse en mihinkään liittoon kuulu. Työttömyyskassana minulla on YTK (www.ytk.fi), saapahan työttömyysturvan halvalla.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä olen siinä suhteessa kääntänyt takkia, että mun mielestä paras tapa panna asiat eteenpäin, on remontti nykyisessä liitossa. Se on valmiiksi suuri, sillä on neuvotteluoikeudet jne. Kaikki jotka puuhailee uusia liittoja yms, niin keskitetään tarmo nykyisen liiton johdon vaihtoon. Äänestämällä, tai mikä parempi, itse ehdolle asettumalla.

Eli Jaanan ja Sassin ja kumppaneitten lisäksi sieltä pitää saada tämä porukka pois: http://hoitajat.net/foorumi/index.php?topic=852.0

Tämä on taatusti nopein ja tehokkain tapa vaikuttaa!

Tämä on totta. Miksi luoda uutta systeemiä tilalle kun käytössä olevan toimivuutta voidaan parantaa henkilöstömuutoksilla.

Puskaradio vaan kiertämään tulevissa vaaleissa, et ketä kannattaa äänestää!

Olis vaan ne s#¤tanan seniilit äänestämättä ketkä on muulloinkin hiljaa...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tehyn vaalit ovat ensi keväänä. Kun on tämän vuoden puolella eli 31.12. mennessä jäsen, niin voi asettua ehdolle vaaleissa ja äänestää. Poislukien opiskelijat. Ehdolle asettamiseen tarvitaan kaksi tehyn jäsentä, jotka allekirjoittavat hakemuksen. Sama ehdolle asettaja ei saa toimia toisen ehdokkaan ehdolle asettajana.

Nyt kaikki mukaan vaan ja ehdokkaiksi tai ainakin varmistamaan äänioikeutensa. Olen edelleen palatsivallankaappauksen takana...

"Tietä käyden tien on vanki/ vapaa on vain umpihanki."

- A. Hellaakoski -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nyt kaikki mukaan vaan ja ehdokkaiksi tai ainakin varmistamaan äänioikeutensa. Olen edelleen palatsivallankaappauksen takana...

HYVÄ!! Meitä on siis enemmänkin lähdössä taistoon ;)

Kiitos.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mä olen siinä suhteessa kääntänyt takkia, että mun mielestä paras tapa panna asiat eteenpäin, on remontti nykyisessä liitossa. Se on valmiiksi suuri, sillä on neuvotteluoikeudet jne. Kaikki jotka puuhailee uusia liittoja yms, niin keskitetään tarmo nykyisen liiton johdon vaihtoon. Äänestämällä, tai mikä parempi, itse ehdolle asettumalla.

Eli Jaanan ja Sassin ja kumppaneitten lisäksi sieltä pitää saada tämä porukka pois: http://hoitajat.net/foorumi/index.php?topic=852.0

Tämä on taatusti nopein ja tehokkain tapa vaikuttaa!

Oletko Oz itse ajatellut alkaa ehdolle. Saisit täältä vaarmaan monta ääntä.

Aina saa hävetä ja kärsiä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...