Jump to content
MAINOS

norjaan töhin


jassu90

Recommended Posts

moikka kaikille! oisko kellään tietoa kuinka hyvin norjasta sais töitä? olen lähihoitaja ammatiltani mutta eikö se ole norjas sama kuin perushoitaja? olen ymmärtäny että norjassa halutaan sairaanhoitajia töihin enemmän. mutta itse haluisin tällä hetkellä töihin muualle ja haluisin avartaa työkokemustani. ja olen kyllä kypsyny suomeenki ni olis kiva päästä muualle töihin. itse paahdan töitä ku hullu täällä suomessa.

tykkään työstäni että sitä en voi kieltää!

mutta olisi kiva jos joku laittaisi jotain joka tietää työ asioista. :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Olin norjassa sairakodeissa,itä-ja länsipuolella 99-2004. Palkka oli hyvä ja kivat työkaverit. Jos haluat lisää tietoa soita ihmeessä. 0509115953 ja kerron mitä tiedän.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

moikka kaikille! oisko kellään tietoa kuinka hyvin norjasta sais töitä? olen lähihoitaja ammatiltani mutta eikö se ole norjas sama kuin perushoitaja? olen ymmärtäny että norjassa halutaan sairaanhoitajia töihin enemmän. mutta itse haluisin tällä hetkellä töihin muualle ja haluisin avartaa työkokemustani. ja olen kyllä kypsyny suomeenki ni olis kiva päästä muualle töihin. itse paahdan töitä ku hullu täällä suomessa.

tykkään työstäni että sitä en voi kieltää!

mutta olisi kiva jos joku laittaisi jotain joka tietää työ asioista. :)

moi

olen ymmärtänyt Norjassa työskenteleväsltä sairaanhoitajakaveriltani, että siellä on huutava pula ammattitaitoisista ja kielitaitoisista hoitajista. Tällä hetkellä mm. oslon alueella vanhuksia hoitaa eri laitoksissa kielitaidottomia ja kouluttamattomia henkilöitä. Eli lähihoitajille ja sairaanhoitajille on kyllä töitä.