carlino Posted August 17, 2012 Share Posted August 17, 2012 Olen huomannut, että Syystien vanhustenkeskukseen ( kaupungin ) Malmille haetaan lähihoitajia. Vähän ihmettelen, kun toisessa ilmoituksessa tarvitaan hyvä suomen kielen taito ja toisessa tyydyttävä riittää. Että miksi on niin? Sehän on paikka, jossa on myös palveluasumista, sellaista tehostettua, ja sitten ryhmäkoteja. Onko siitä teillä kokemuksia nyt peruskorjauksen jälkeen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
oujo-sama Posted August 31, 2012 Share Posted August 31, 2012 Suosittelen lämpimästi!! Olen itse yhdessä talon ryhmäkodissa töissä, ja minulla ei ole mitään naputtamista paikan toiminnasta. Näitäkinhän ('napisijoita')toki löytyy kuten kaikkialta muualtakin, mutta riippunee hyvin pitkälti henkilökemioista ja omista asenteista ;) Tervetuloa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
-lillamyy- Posted February 5, 2014 Share Posted February 5, 2014 Up Up.. Nostetaanpa tätä vähän. Itse olen menossa kyseiseen taloon sairaanhoitajan hommiin joksikin aikaa. Joten kokemuksia ottaisin vastaan :) Sen mitä olen ollut sinne yhteydessä, niin on jäänyt hyvä fiilis. Olen kuullutkin jo muutamilta tahoilta hyvää kyseisestä talosta. Taitavat kutsua sitä Syystien monipuolinen palvelukeskus nimellä :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
K.U. Sijainen Posted February 5, 2014 Share Posted February 5, 2014 Tietyistä syistä tunnen talon hyvinkin. Eipä ole valittamista. Talon henki on ok, vanhuksille järjestetään ohjelmaa yms. ja työympäristönä siisti ja kunnostettu. Plussana vielä se, että erityisesti kesällä on ihana piha, grillijuhlineen. Ainahan pientä löytyy, vaan "ei ole paratiisia maan päällä". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest opiskelija Posted February 28, 2017 Share Posted February 28, 2017 Onko teillä tietoa paikan sisäilmasta? Olen työssäni altistunut home- ja kosteusvauriotoksiineille ja nyt pitäisi löytyä harjoittelupaikka, missä voisin terveenä olla. Kiitos jo etukäteen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.