Jump to content
MAINOS

Malmin Syystien vanhustenkeskus


carlino

Recommended Posts

Olen huomannut, että Syystien vanhustenkeskukseen ( kaupungin ) Malmille haetaan lähihoitajia. Vähän ihmettelen, kun toisessa ilmoituksessa tarvitaan hyvä suomen kielen taito ja toisessa tyydyttävä riittää. Että miksi on niin? Sehän on paikka, jossa on myös palveluasumista, sellaista tehostettua, ja sitten ryhmäkoteja. Onko siitä teillä kokemuksia nyt peruskorjauksen jälkeen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 viikkoa myöhemmin...
MAINOS

Suosittelen lämpimästi!! Olen itse yhdessä talon ryhmäkodissa töissä, ja minulla ei ole mitään naputtamista paikan toiminnasta. Näitäkinhän ('napisijoita')toki löytyy kuten kaikkialta muualtakin, mutta riippunee hyvin pitkälti henkilökemioista ja omista asenteista ;) Tervetuloa!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 vuosi myöhemmin...

Up Up.. Nostetaanpa tätä vähän. Itse olen menossa kyseiseen taloon sairaanhoitajan hommiin joksikin aikaa. Joten kokemuksia ottaisin vastaan  :)  Sen mitä olen ollut sinne yhteydessä, niin on jäänyt hyvä fiilis. Olen kuullutkin jo muutamilta tahoilta hyvää kyseisestä talosta. Taitavat kutsua sitä Syystien monipuolinen palvelukeskus nimellä  :P

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tietyistä syistä tunnen talon hyvinkin.

Eipä ole valittamista. Talon henki on ok, vanhuksille järjestetään ohjelmaa yms. ja työympäristönä siisti ja kunnostettu. Plussana vielä se, että erityisesti kesällä on ihana piha, grillijuhlineen.

Ainahan pientä löytyy, vaan "ei ole paratiisia maan päällä".

 

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 vuotta myöhemmin...
Vieras: opiskelija

Onko teillä tietoa paikan sisäilmasta? Olen työssäni altistunut home- ja kosteusvauriotoksiineille ja nyt pitäisi löytyä harjoittelupaikka, missä voisin terveenä olla.

Kiitos jo etukäteen!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...