Jump to content
MAINOS

Aamupesut kotihoidossa


lemonie

Recommended Posts

Kertokaas uteliaalle, että kuinka teillä töissä tehdään yleensä alapesut aamuisin (siis vessakäynnin yhteydessä, pöntöllä istuen)?

Mietin vaan, että kun olen opiskelija ja nähnyt erilaisia käytäntöjä, että mikä se nyt olisi se kätevin ja puhdistavin tapa..

Kun hyvin yleistä on se, että hoitaja vaan suihkuttaa vettä sinne alapäähän ja asiakas itse kuivaa pyyhkeellä.

Tuntuu siltä, että tuleekohan tuolla tavalla nyt kovin puhdasta kun yön on kumminkin muhinut jonkinlaisessa vaipassa ja varsinkin kookkaan ihmisen ollessa kyseessä, niin aika hankala suihkuttaa edestä ja takaa.. :blink: eikä tuhrut lähde pelkällä suihkulla..

Tai sitten pesulapulla+tenasetillä vaan hieman pyyhitty päällisin puolin muutamalla vedolla silloin kun asiakas istuu.. Ja näin tehty, oli kyseessä sitten mies tai nainen..

Että miten tässä nyt sitten itse tekis? Neuvokaas aloittelijaa ;)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Kertokaas uteliaalle, että kuinka teillä töissä tehdään yleensä alapesut aamuisin (siis vessakäynnin yhteydessä, pöntöllä istuen)?

Mietin vaan, että kun olen opiskelija ja nähnyt erilaisia käytäntöjä, että mikä se nyt olisi se kätevin ja puhdistavin tapa..

Kun hyvin yleistä on se, että hoitaja vaan suihkuttaa vettä sinne alapäähän ja asiakas itse kuivaa pyyhkeellä.

Tuntuu siltä, että tuleekohan tuolla tavalla nyt kovin puhdasta kun yön on kumminkin muhinut jonkinlaisessa vaipassa ja varsinkin kookkaan ihmisen ollessa kyseessä, niin aika hankala suihkuttaa edestä ja takaa.. :blink: eikä tuhrut lähde pelkällä suihkulla..

Tai sitten pesulapulla+tenasetillä vaan hieman pyyhitty päällisin puolin muutamalla vedolla silloin kun asiakas istuu.. Ja näin tehty, oli kyseessä sitten mies tai nainen..

Että miten tässä nyt sitten itse tekis? Neuvokaas aloittelijaa ;)