Jump to content

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

Hööpeli

Injektiosta hermovaurio?!?

Recommended Posts

Hööpeli

Onko kellään kokemusta ko aiheesta? Pakaraan pistetty injektio ilmeisesti aiheuttanut hermovaurion...Miten nopeasti oireet yleensä tulevat? Voidaanko todentaa jotenkin että johtuu injektiosta? Olen pistellyt injektioita yli kymmenen vuotta ja nyt ensimmäinen tällainen sattunut kohdalle...kauhuissani olen...

Jaa tämä kirjoitus


Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
Julma

Onko kellään kokemusta ko aiheesta? Pakaraan pistetty injektio ilmeisesti aiheuttanut hermovaurion...Miten nopeasti oireet yleensä tulevat? Voidaanko todentaa jotenkin että johtuu injektiosta? Olen pistellyt injektioita yli kymmenen vuotta ja nyt ensimmäinen tällainen sattunut kohdalle...kauhuissani olen...

Neulalla jos turmelee hermon, oirekuva pitäisi kai alkaa melko nopeasti, luultavasti tähtitieteellistä kipua myös.

Jos annettu lääkeaine on jotenkin vaurioittanut hermoa kemiallisesti, voisi oireiden alussa ehkä kestää pidempään (päiviäkin?). Samaten jos alueelle tulee verihyytymä tai injisoitu aine tuottaa riittävästi hermoon painetta voi siihen tulla vaurioita.

Kaipa tuo voidaan osoittaa injektion aiheuttaneeksi mikäli muuta aiheuttajaa ei ole ehdolla ja oireisto on alkanut piakkoin injektion jälkeen. Yleensähän hermovauriolle on joku syy löydettävissä, on se sitten trauma, rakenteellinen ongelma tai joku rappeuttava sairaus.

Lisää aiheesta: http://wiki.cns.org/wiki/index.php/Injury,_Injection

Jaa tämä kirjoitus


Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
dino

kauhuissani olen...

Älä turhaan, potilasvahinkolaki on just näitä juttuja varten.

Jaa tämä kirjoitus


Suora linkki
Jaa toisille sivustoille

×