Jump to content
MAINOS

ulkomaille


Readytogo

Recommended Posts

Tervehdys kaikille, jotka suunnittelevat ulkomaille muuttoa!

Olen sh, töissä sisätaudeilla (akuuttiosastolla) ja mieli tekisi kovasta nyt lähteä joko Ausseihin tai Saudeihin.

Profcoon olen jo ollut sen verran yhteydessä, että laitan sinne cv:n ja katsotaan sitten. Kanada olisi ykkösprio mutta sinne täytyy rekisteröityä osavaltion CNO:n kautta (tehdä sh:n koe ja se kestää ennen kuin edes testiin pääsee plus maahanmuutto ei ole nopea juttu).

Olen huomannut, ettei Suomessa rikastu työtä tekemällä, eikä varsinkaan tässä ammatissa. Hulluna saa tehdä töitä, melkein kaikki viikonloput jne ja itku meinaa päästä palkkanauhaa katsoessa.

IELTS koe olisi tarkoitus suorittaa Syyskuussa. Englanti ja ruotsi (jossa olen useamman vuoden asunut) ovat vahvoja kieliä. Ruotsiin ja Norjaan pääsisin varmaan heti, mutta pidemmälle halajan!

Kokemuksia prosessista esim. profcon toiminnasta jne (josta löytyi jo vanha viestiketju) otetaan kernaasti vastaan! :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 5 viikkoa myöhemmin...

Profcosta ei ole sita alkuviestittelya lukuunottamatta kokemusta, olin liian tuore sh vakavasti otettavaksi.. ja tajusivat rekryammattilaiset, ettei kukaan hullu aussilassa palkkaa tallasta keltanokkaa, joten hoidin prosessin alusta loppuun omin pain. Ekaksi W&H-viisumi ja AHPRA:n rekisterointi itse lapi, ja sitten ekan reissuvuoden aikana kun tajusin, etta tanne ma haluan jaada niin etsin sopivan duunipaikan, mika oli halukas sponssaamaan 457-business visan ja sita kautta pysyvan oleskeluluvan. Eli vaikka hommat ei Profcon kautta onnistuiskaan, niin paasee tanne Australiaan muutenkin :) Duunia on ainakin tarjolla, paljon. Ja palkka on hyva, tyo-olot samoin. En vaihtais enaa Suomen hommiin!

Ma kirjottelen myos blogia elamastani ja tyonteostani taalla aussilassa: noonis.blogspot.com , varsinkin alkupuolella blogia on sita rekisterointiprosessia, myohemmin sit tata kulttuurierojen kirjoa tyoelamasta.. ;)

Pain heals. Guys dig scars. Glory - Lasts forever.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...