hansukatti Posted June 17, 2012 Share Posted June 17, 2012 Olen 6kk lapsukaisen äiti ja vakitoimessa. Tämän lisäksi olen aloittamassa hoitotieteen opinnot syksyllä. Mies pitää syksyllä kaksi viimeistä viikkoa vanhempainvapaasta ja isäkuukauden siihen perään. Itse olen tuolloin vuosilomalla. Tämän jälkeen aion jatkaa hoitovapaalla ja anoa opintovapaata helmi-huhtikuuksi 2013, jolloin mies hoitaa pientä kotona. Tämän jälkeen jatkaisin hoitovapaata. Esimies pyytää ilmoittamaan suunnitelmistani ensi viikolla. Kysyisinkin, mitä minun täytyy ilmoittaa sitovasti esimiehelleni tässä vaiheessa? Täytyykö minun esim. tietää kuinka pitkään aion yhteensä olla kotona vai riittääkö esim. ensi kevään suunnitelmien kertominen? Voiko hoitovapaan keston ilmoittaa pätkissä? Kiitoksia neuvoista! The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return Link to comment Share on other sites More sharing options...
-raksu- Posted June 17, 2012 Share Posted June 17, 2012 Muistaakseni 2 kertaa saa jäädä hoitovapaalle, eli se eka pätkä tässä vaiheessa ainoastaan pitää ilmottaa Älykäs tuntee toiset, viisas tuntee itsensä. - Lao Tsu Link to comment Share on other sites More sharing options...
-BB- Posted June 25, 2012 Share Posted June 25, 2012 Jatkan tähän samaan ketjuun. Voiko määräaikaisella sopimuksella (KVTes) työskentelevä jäädä hoitovapaalle kotiin äidin äitiysloman loputtua? "Väkivalta parisuhteessa on asia, jonka eteen kannattaa tehdä töitä." (Vantaan Sanomat 22.9.2009) Link to comment Share on other sites More sharing options...
-VF- Posted June 25, 2012 Share Posted June 25, 2012 Jatkan tähän samaan ketjuun. Voiko määräaikaisella sopimuksella (KVTes) työskentelevä jäädä hoitovapaalle kotiin äidin äitiysloman loputtua? Hoitovapaa on työsopimuslakiin kirjattu oikeus joten siihen on oikeus myös määräaikaisilla työntekijöillä. Failure is always an option Link to comment Share on other sites More sharing options...
-BB- Posted June 26, 2012 Share Posted June 26, 2012 Jatkan tähän samaan ketjuun. Voiko määräaikaisella sopimuksella (KVTes) työskentelevä jäädä hoitovapaalle kotiin äidin äitiysloman loputtua? Hoitovapaa on työsopimuslakiin kirjattu oikeus joten siihen on oikeus myös määräaikaisilla työntekijöillä. Kiittää... "Väkivalta parisuhteessa on asia, jonka eteen kannattaa tehdä töitä." (Vantaan Sanomat 22.9.2009) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.