Jump to content

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

hansukatti

Hoitovapaasti ilmoittaminen

Recommended Posts

hansukatti

Olen 6kk lapsukaisen äiti ja vakitoimessa. Tämän lisäksi olen aloittamassa hoitotieteen opinnot syksyllä. Mies pitää syksyllä kaksi viimeistä viikkoa vanhempainvapaasta ja isäkuukauden siihen perään. Itse olen tuolloin vuosilomalla. Tämän jälkeen aion jatkaa hoitovapaalla ja anoa opintovapaata helmi-huhtikuuksi 2013, jolloin mies hoitaa pientä kotona. Tämän jälkeen jatkaisin hoitovapaata. Esimies pyytää ilmoittamaan suunnitelmistani ensi viikolla. Kysyisinkin, mitä minun täytyy ilmoittaa sitovasti esimiehelleni tässä vaiheessa? Täytyykö minun esim. tietää kuinka pitkään aion yhteensä olla kotona vai riittääkö esim. ensi kevään suunnitelmien kertominen? Voiko hoitovapaan keston ilmoittaa pätkissä?

Kiitoksia neuvoista!

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
-raksu-

Muistaakseni 2 kertaa saa jäädä hoitovapaalle, eli se eka pätkä tässä vaiheessa ainoastaan pitää ilmottaa

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
-BB-

Jatkan tähän samaan ketjuun.

Voiko määräaikaisella sopimuksella (KVTes) työskentelevä jäädä hoitovapaalle kotiin äidin äitiysloman loputtua?

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
-VF-

Voiko määräaikaisella sopimuksella (KVTes) työskentelevä jäädä hoitovapaalle kotiin äidin äitiysloman loputtua?

Hoitovapaa on työsopimuslakiin kirjattu oikeus joten siihen on oikeus myös määräaikaisilla työntekijöillä.

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille
-BB-

Hoitovapaa on työsopimuslakiin kirjattu oikeus joten siihen on oikeus myös määräaikaisilla työntekijöillä.

Kiittää...

Jaa tämä kirjoitus

Suora linkki
Jaa toisille sivustoille

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.