Jump to content
MAINOS

Hoitovapaasti ilmoittaminen


hansukatti

Recommended Posts

Olen 6kk lapsukaisen äiti ja vakitoimessa. Tämän lisäksi olen aloittamassa hoitotieteen opinnot syksyllä. Mies pitää syksyllä kaksi viimeistä viikkoa vanhempainvapaasta ja isäkuukauden siihen perään. Itse olen tuolloin vuosilomalla. Tämän jälkeen aion jatkaa hoitovapaalla ja anoa opintovapaata helmi-huhtikuuksi 2013, jolloin mies hoitaa pientä kotona. Tämän jälkeen jatkaisin hoitovapaata. Esimies pyytää ilmoittamaan suunnitelmistani ensi viikolla. Kysyisinkin, mitä minun täytyy ilmoittaa sitovasti esimiehelleni tässä vaiheessa? Täytyykö minun esim. tietää kuinka pitkään aion yhteensä olla kotona vai riittääkö esim. ensi kevään suunnitelmien kertominen? Voiko hoitovapaan keston ilmoittaa pätkissä?

Kiitoksia neuvoista!

The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Muistaakseni 2 kertaa saa jäädä hoitovapaalle, eli se eka pätkä tässä vaiheessa ainoastaan pitää ilmottaa

Älykäs tuntee toiset, viisas tuntee itsensä. - Lao Tsu

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jatkan tähän samaan ketjuun.

Voiko määräaikaisella sopimuksella (KVTes) työskentelevä jäädä hoitovapaalle kotiin äidin äitiysloman loputtua?

"Väkivalta parisuhteessa on asia, jonka eteen kannattaa tehdä töitä."

(Vantaan Sanomat 22.9.2009)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jatkan tähän samaan ketjuun.

Voiko määräaikaisella sopimuksella (KVTes) työskentelevä jäädä hoitovapaalle kotiin äidin äitiysloman loputtua?

Hoitovapaa on työsopimuslakiin kirjattu oikeus joten siihen on oikeus myös määräaikaisilla työntekijöillä.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Jatkan tähän samaan ketjuun.

Voiko määräaikaisella sopimuksella (KVTes) työskentelevä jäädä hoitovapaalle kotiin äidin äitiysloman loputtua?

Hoitovapaa on työsopimuslakiin kirjattu oikeus joten siihen on oikeus myös määräaikaisilla työntekijöillä.

Kiittää...

"Väkivalta parisuhteessa on asia, jonka eteen kannattaa tehdä töitä."

(Vantaan Sanomat 22.9.2009)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...