Jump to content
MAINOS

herkkä yökkäämään, tarviin pikaista apua vaivaan!!!!


sariina

Recommended Posts

Olen todella herkkä yökkäämään ja oksentamaan, varsinkin inkotenssisuojia vaihtaessani.

Onko kenelläkään tähän mun ongelmaan kikkaa millä saisin lievennettyä hajujen aiheuttamia yökäytyksiä.

Pitäisi vielä kestää 15 päivää vuodeosastolla työharkassa ja on pystyttävä vaihtamaan vaippaa ja pesemään kakkaa.

Kertokaa pian apuja!!! Kiitos!!!! :)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Sipaisu Vicks VapoRubia tai vastaavaa voimakkaasti tuoksuvaa salvaa nenän alle, niin hajut eivät haittaa. Tai sitten pirskottaa suuvettä tms. maskiin ennen kuin laittaa sen naamalle.

Failure is always an option

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Sipaisu Vicks VapoRubia tai vastaavaa voimakkaasti tuoksuvaa salvaa nenän alle, niin hajut eivät haittaa. Tai sitten pirskottaa suuvettä tms. maskiin ennen kuin laittaa sen naamalle.

Tätä kokeili muuan työkaveri, ja meinasi tukehtua hengiltä siihen maskiinsa ja höyryt saivat silmät vuotamaan niin ettei tullut työnteosta mitään :P Sen jälkeen vaan suosiolla hengitteli suun kautta tiukoissa paikoissa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse olin aluksi herkkä yökkäilemään,mutta kyllä siihen on pikkuhiljaa tottunut... Lima ja oksennus tosin pistää edelleen yökkäämään,mutta kertaakaan ei ole oksentaa tarvinut. Ja muuten,käytetäänkö jossain maskeja kun vaihdetaan vaippoja? :huh:

Muista eilinen,uneksi huomisesta,elä tänään.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse olin aluksi herkkä yökkäilemään,mutta kyllä siihen on pikkuhiljaa tottunut... Lima ja oksennus tosin pistää edelleen yökkäämään,mutta kertaakaan ei ole oksentaa tarvinut. Ja muuten,käytetäänkö jossain maskeja kun vaihdetaan vaippoja? :huh:

Meidän osastolla käytetään ESBL ja MRSA kantajilla, mutta ei muuten. Tai kai niitä vois käyttää jos haluis. Mulla on ainakin helpottanut ajan kanssa toi yökötys, harjottelun alussa olin ihan varma, ettei tästä mitään tuu, ku aina tartti yökkiä ja se on niin noloo. Ja alussa autto se että yritti keskittyä johonkin muuhun ja ajatella että tää on ihan luonnollista. Käyn mä itekin vessassa joka päivä, eikä se okseta :D Vaikeempi olis varmaan tottua johonkin pahojen haavojen hoitoon.
Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...