Pistos Posted May 26, 2012 Posted May 26, 2012 Miten suhtaudutte? Kannattaako tilaansa kertoa? Täydestä mielenkiinnosta kyselen hoitajien mielipiteitä - en toki itse ole saanut diagnoosia.
MaHa Posted May 26, 2012 Posted May 26, 2012 Miten suhtaudutte? Kannattaako tilaansa kertoa? Täydestä mielenkiinnosta kyselen hoitajien mielipiteitä - en toki itse ole saanut diagnoosia. Jos se ei tyohon vaikuta, ei se muille kuulu. Jos se potilasturvallisuuteen vaikuttaa, esimiehen tulee puuttua asiaan. A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof was to underestimate the ingenuity of complete fools. - Douglas Adams
Cirde69 Posted May 27, 2012 Posted May 27, 2012 Miten suhtaudutte? Kannattaako tilaansa kertoa? Täydestä mielenkiinnosta kyselen hoitajien mielipiteitä - en toki itse ole saanut diagnoosia. Vähäsen alkuun off topicia. Voisin esittää vastakysymykseski tarvitseeko työpaikalla mainostaa yleisesti olevansa seksuaalivähemmistöön kuuluva tai että on juuri mennyt naimisiin tai että sinulla on suussa havaittu aftaa tms..? Ei :) Yksityisasioiden, ei niin diagoosien kuin muidenkaan asioiden, ei pitäisi vaikuttaa töihin ja työssäolemiseen ja kollegoiden suhtautumiseen. Jos alkaakin vaikuttaa, niin sitten käydään ihan eritasolla ne keskustelut läpi kuin kollegoiden kesken taukotuvalla.. Niinkon MaHakin jotain lyhyesti kommentoi.. :) Jos saisin kuulla että kollega on skitsofreenikko, saattaisin tiedon jälkeen aluksi olla jollakin tapaa tarkkailevampi tms. tilanteissa joissa olisimme, mutten usko että se pidemmän päälle vaikuttaisi mihinkään sen enempää. En itse välttämättä huutelisi heti ensimmäisenä että minulla on diagnoosi, koska se ei vain piiruakaan kuulu työporukalle. Ellei sitten ole ystävystynyt jonkun kanssa niin, että voi kertoa elämäänsä koskettavista asioista suoraan.. :) ...mutta miksi?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.