Jump to content
MAINOS

Keäloma ja sijaisuus


Polla

Recommended Posts

Hus:lla vakarina mulla on kertynyt 28 pv lomaa. Jos otan sijaisuuden hus:lla onko minulla oikeus pitää kesälomakautena 20 pv lomista?

Älä ylpeile sillä, ettet ole koskaan kaatunut vaan sillä, että olet aina noussut ylös.- Joseph Campbell-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Hus:lla vakarina mulla on kertynyt 28 pv lomaa. Jos otan sijaisuuden hus:lla onko minulla oikeus pitää kesälomakautena 20 pv lomista?

Joo kyllä sinulla on, mutta mihin aikaan kesälomakaudesta loman saat neuvoteltua, riippuu paljon työpisteestä ja yksikön tilanteesta.

Kokemus on hyvä opettaja, mutta lähettää sikamaisen isoja laskuja

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hus:lla vakarina mulla on kertynyt 28 pv lomaa. Jos otan sijaisuuden hus:lla onko minulla oikeus pitää kesälomakautena 20 pv lomista?

Joo kyllä sinulla on, mutta mihin aikaan kesälomakaudesta loman saat neuvoteltua, riippuu paljon työpisteestä ja yksikön tilanteesta.

Niin epäilen että joudun pitää osan lomasta syyskuussa kun suoraa vastausta ei tule millon voi toisen osan lomasta pitää.. :shock:

Älä ylpeile sillä, ettet ole koskaan kaatunut vaan sillä, että olet aina noussut ylös.- Joseph Campbell-

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...