Jump to content
MAINOS

Sairaanhoitajapäivät 2012


Asswiper

Recommended Posts

Sairaanhoitajapäivät on taas takana tämän vuoden osalta. Kävin siellä itsekin kuuntelemassa luentoja, ja bongaamassa tuttuja (joita tosin en kovin montaa nähnyt). Luennot olivat mielestäni erittäin hyviä, ja niitä oli ihan ilo kuunnella. Luennoitsijat olivat perillä asiastaan, ja perjantaina pidetyssä paneelikeskustelussakin puhuttiin ihan asiaa.

Tapahtuman asiasisältö oli siis oikein tasokasta, mutta muilta osin en ollut kauhean innostunut tapahtumakokonaisuudesta. Messukeskus tuntuu sopivan tällaiseen tapahtumaan melko huonosti, koska välimatkat pitkiä, liikkuminen paikasta toiseen hankalaa, ja tungosta syntyy liian helposti. Myöskään oheisohjelma ei oikein vakuuttanut, näyttelyalueesta en innostunut, ja ruokailu oli turhan kallista. Lisäksi harmitti se, että moni mielenkiintoinen luento oli päällekkäin. Kun epäkohtiin vielä lisätään jatkuva ovesta sisään- ulos ramppaaminen, joka häiritsi luentojen seurantaa, sekä torstain aikataulu, joka tuntui turhan pitkitetyltä, putoaa yleisarvosanani tapahtumasta sinne kohtalaisen paikkeille.

Kysyisinkin, mitä mieltä muut ovat Sairaanhoitajapäivistä? Onko tapahtuma liian massiivinen? Pitäisikö se viedä johonkin muualle messuhallista? Entä pitäisikö siitä tehdä enemmän yleisluonteinen, jolloin eri erikoisalojen luennot voisi siirtää muiden tapahtumien yhteyteen? Niissä luennoissa, joihin itse osallistuin, salit olivat puolityhjiä. Kaikesta huolimatta olen paikalla luultavasti taas ensi vuonna.

1/12800

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Sairaanhoitajapäivät oli pettymys.Luennot olivat aiheiltaan kiinnostavia, mutta luennon kuunneltua sai todeta että mitään uutta asiaa ei tullut.Ovissa ramppaaminen ei häirinnyt, eikä messukeskus kyllä muutenkaan tuntunut liian ahtaalta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Itse olin myös hieman pettynyt tämän vuotisiin sairaanhoitaja-päiviin. parina viime vuonna on mielestäni olleet oikein kiinnostavat ja onnistuneet mutta tänä vuonna jäi aika vaisuksi.

Miksi olla vaikea kun voi vähällä vaivalla olla täysin mahdoton?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...