Jump to content
MAINOS

”Ylimääräinen” opiskeluvapaa


Manta

Recommended Posts

Olen ottanut opiskeluvapaata vakityöstäni kesäkuun alkupäiviin. Nyt kuitenkin mahdollisesti saan valmiin paperit jo huhtikuun lopulla. Saanko pitää opiskeluvapaan vai pitääkö minun ilmoittaa työnantajalleni nopeampi valmistuminen? Minun sijaiseni on käsittääkseni saanut työsopimuksen opintovapaani loppuun asti. Olen nimittäin vastaanottanut toisen työn toukokuulle asti tai mahdollisesti pidempään. Ajattelin ilmoittaa poisjäämiseni vasta ihan viimepäivänä, että tulee tasan kuukausi irtisanomisaikaa. Kiusa se on pienikin kiusa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Myönnetty, mikä myönnetty, aikaisemmasta valmistumisesta ei tarvitse ilmoittaa. Ja onnea valmistumisen johdosta!

OT itse en vain ymmärrä tuota kiusaamisjuttua, voitatko jotain sillä? (vai oliko se vitsi?)

Kokemus on hyvä opettaja, mutta lähettää sikamaisen isoja laskuja

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Joo, enpä tiedä voitanko. Kun kuitenkin he odottavat (ehkä) minun palaavan takaisin lähihoitajaksi. Sairaanhoitajan vakanssista sanoivat, että en ole siihen pätevä. Eikä minulle ole myöskään luvattu kesälomasijaisuutta sairaanhoitajana, vaikka niin pomot olivat kaavailleet sairaanhoitajien keskinäisessä palaverissa. Joten siksi en heitä päästä varmuuteen lähdöstäni tai olemisestani vielä. Enhän sitä itsekään vielä tiedä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ymmärrän pettymyksesi, mutta onko toi sen arvoista, että mahdollisesti tahraat maineesi. Ainakin HUS-alueella akuuttipuolella on piirit niin pieniä, että sana kiirii edellä. Työpaikoissa on aina joku, joka tuntee jonkun, joka on kuullut jotain. Olen itse ollut aika monessa työpaikassa ja jokaisessa on tiedetty minusta jotain etukäteen (toivoakseni hyvää, koska valinta on napsahtanut minuun ;) ). Lisäksi monesti hakuprosessin aikana kysytään, voiko kysyä arviointia vanhasta työpaikasta, mieti etukäteen, mitä vastaat, jos olet lähtenyt ovet paukkuen. Tämä vain näkökulmana...

Kokemus on hyvä opettaja, mutta lähettää sikamaisen isoja laskuja

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ymmärrän pettymyksesi, mutta onko toi sen arvoista, että mahdollisesti tahraat maineesi. Ainakin HUS-alueella akuuttipuolella on piirit niin pieniä, että sana kiirii edellä. Työpaikoissa on aina joku, joka tuntee jonkun, joka on kuullut jotain. Olen itse ollut aika monessa työpaikassa ja jokaisessa on tiedetty minusta jotain etukäteen (toivoakseni hyvää, koska valinta on napsahtanut minuun ;) ). Lisäksi monesti hakuprosessin aikana kysytään, voiko kysyä arviointia vanhasta työpaikasta, mieti etukäteen, mitä vastaat, jos olet lähtenyt ovet paukkuen. Tämä vain näkökulmana...

Hyvä kommentti:) En todellakaan halua mainettani pilata. Täytyy vielä tota stategiaa miettiä:) Ei mulla suoranaisesti ole esimiehen kanssa yhteenottoja ollut, mitä ollaan joskus kiivaasti väitelty asioista. Todella en vielä tiedä tilanteestani, että kovin paljon aikasemmin en voi irtisanoutumista tehdä. Toukokuulle on töitä luvattu.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Maine ei välttämättä helpolla mene, kun kertoo, että edellisessä paikassa ei olisi sh:lle annettu kuin lh:n sopimus.

"If you ain't part of a solution, you are solid or gas."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...