Jump to content
MAINOS

Keikkailu ja vapaapäivät


Tuiskutin

Recommended Posts

Olen nyt hoitovapaalla tehnyt keikkaa ja yhtäkkiä putkahti mieleeni, että voiko keikkalaisella olla miten paljon tahansa työpäiviä putkeen? Muistelisin jonkun joskus sanoneen, että pidä huoli listoihin tulevista vapaapäivistäkin.. Mutta miten tämä nyt siis menee? Esimerkiksi nyt olen tehnyt to-su iltavuorot, maanantaina olin kotona ja nyt ainakin ti-ke iltavuorot taasen. Sairaslomalaisia käsittääkseni sijaistan ja tuntilappuja täyttelen.

Hupsista saatana.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Olen nyt hoitovapaalla tehnyt keikkaa ja yhtäkkiä putkahti mieleeni, että voiko keikkalaisella olla miten paljon tahansa työpäiviä putkeen? Muistelisin jonkun joskus sanoneen, että pidä huoli listoihin tulevista vapaapäivistäkin.. Mutta miten tämä nyt siis menee? Esimerkiksi nyt olen tehnyt to-su iltavuorot, maanantaina olin kotona ja nyt ainakin ti-ke iltavuorot taasen. Sairaslomalaisia käsittääkseni sijaistan ja tuntilappuja täyttelen.

Samat säännöt pätee lyhytaikaisille sijaisille kuin muillekin. Jos sulle ei tule vapaapäiviä riittävästi, niin sitten saat lepopäiväkorvauksia ja ylityötunteja -> profit.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Olen nyt hoitovapaalla tehnyt keikkaa ja yhtäkkiä putkahti mieleeni, että voiko keikkalaisella olla miten paljon tahansa työpäiviä putkeen? Muistelisin jonkun joskus sanoneen, että pidä huoli listoihin tulevista vapaapäivistäkin.. Mutta miten tämä nyt siis menee? Esimerkiksi nyt olen tehnyt to-su iltavuorot, maanantaina olin kotona ja nyt ainakin ti-ke iltavuorot taasen. Sairaslomalaisia käsittääkseni sijaistan ja tuntilappuja täyttelen.

Keikkalaisia koskee yhtälailla työaikalaki kuin vakkareitakin. Ja yhtälailla keikkalaisille kuuluu ylityökorvauksetkin.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ihan noin niinku mielenkiinnosta, kuinka moni keikkalainen tietää että jos käyt heittämässä yhden pitkän päivän paikkaan x (7-20 ja yksityisen tes:n piirissä), ko. päivässä on 100% ylityötunteja 4,62..?

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ihan noin niinku mielenkiinnosta, kuinka moni keikkalainen tietää että jos käyt heittämässä yhden pitkän päivän paikkaan x (7-20 ja yksityisen tes:n piirissä), ko. päivässä on 100% ylityötunteja 4,62..?

En tiennyt tarkkaa määrää, mutta kvtesin puolella myös pätee. Jonkun verran noissa koitetaan kusettaa sillä, että tehdään esim. kolmen peräkkäisen työpäivän takia 5 päivän sopimus, missä on vapaita joko alussa tai lopussa niin ei tuntirajat pauku. Käsittääkseni moinen ei kuitenkaan ole tessien sallimaa, vaan työsopimus alkaa ja loppuu työpäivällä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...