nitti Posted February 25, 2012 Share Posted February 25, 2012 Käytättekö puukenkiä työjalkineina? onko mukavat jalassa? itse aloitin vähän aikaa sitte uudessa paikassa ja ostin uudet Tallan puukkarit töihin. entiset valkoiset ruotsalaiset puukengät alkoivat halkeileen jalkapöydän päältä ja oli ne jo aika hikisetkin. Oletko kokenut itse puukengät hiostaviksi? Työpaikallani näen joillakin puukkareita ja monet "irrottelee" puukenkiä jalastaan aina välillä. Itse haluan myös irrotella välillä ja puukengät sopii siihen mainiosti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keep the faith Posted February 26, 2012 Share Posted February 26, 2012 Puukkarit hikoiluttaa paljaalle jalalle, ihan siviilissä siis. carpe diem Link to comment Share on other sites More sharing options...
dino Posted February 26, 2012 Share Posted February 26, 2012 Onks nuo jotenkin parantuneet viime vuosina? Ainakin takavuosina nuo oli sellaisia nilkanmurtajia etten ois itse uskaltanut niitä töihin laittaa. No, toimenkuvia on tietysti monenlaisia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.