Jump to content
MAINOS

NMC rekisteröityminen


ePerhonen

Recommended Posts

Taas uusi ketju tästä aiheesta, mutta vastausta en ole mistään löytänyt.

Eli postiluukusta tipahti rekisteröitymispaperit NMC:lle ja Englantiin olisi tarkoitus sh:n hommia lähteä kokeilemaan. Paperithan ovat hyvin simppelit ja yllättävän lyhyet, mutta yksi kohta mietityttää.

Kohta registration or licensing authorities. Tähän siis pitää täyttää kohdat: name and address, qualification, date of registration, part of register, registration number.

Siis..... tarkoittaako tämä esim tehyä? Vai onko tällä tekemistä valviran kanssa?

Ehkä olen täysin hömppä, mutta en nyt ihan ymmärrä mitä tässä haetaan! :blink:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Eli postiluukusta tipahti rekisteröitymispaperit NMC:lle ja Englantiin olisi tarkoitus sh:n hommia lähteä kokeilemaan. Paperithan ovat hyvin simppelit ja yllättävän lyhyet, mutta yksi kohta mietityttää.

Kohta registration or licensing authorities. Tähän siis pitää täyttää kohdat: name and address, qualification, date of registration, part of register, registration number.

Siis..... tarkoittaako tämä esim tehyä? Vai onko tällä tekemistä valviran kanssa?

Terveydenhuollon Oikeusturvakeskusta eli vuoden 2009 jälkeen Valviraa. Ne löytyy siltä paperilta, jonka sait, kun sut on rekisteröity, kun valmistuit. Sulla on siellä ihan oma rekisteröintinumero oikealla yläkulmassa ja se on hyvä muistaa, koska sitä tarvitaan ja kysytään ulkomailla työskennellessä.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hei. Oletko miettinyt minne päin englantia aiot hakea? ja meinaatko käyttää jotain välitysfirmaa vai meinaatko itse etsiä työpaikkasi?

Itse täyttelen juuri samoja papereita:)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Heippa!

Kyllä Lontoo on ehdoton ykkönen, vaikka työtilanne siellä ei ihan parhaimmasta päästä ole. Luotan kuitenkin siihen, että aina jotakin löytyy.

Olen tässä rekisteröitymisessä niin varhaisessa vaiheessa, etten ole paljoa miettinyt miten aion paikkaa hakea. Välitysfirmojahan näyttää olevan pilvin pimein, joista varmasti töitä löytyy. Työpaikkailmoituksia olen tässä viimeiset 2tuntia selaillut ja uskon kyllä, että ominkin voimin töitä löytää. Band 5 paikkoja tosin on melko niukasti tällä hetkellä tarjolla.

Jatkuvasti tässä pidän silmät auki, mutta tuskin haen mitään paikkaa ennenkuin rekisteröityminen on varmasti valmis ja varma. Ja siihenhän menee aikaa :)

Mites itselläsi on suunnitelmat?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hei!

Aika avoinna on vielä suunnitelmat myös:) en ole vielä saanut lähetettyä rekisteröitymispapereita takaisinpäin ja vähän olen vaan työpaikkoja selaillut. Asumispuolesta olen kuullut vaan aika huonoja kokemuksia monilta.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

En itsekään ole saanut lähetettyä papereita takaisinpäin. Seuraavaksi pitäisi lähteä maistraattiin ottamaan kopiot ja leimat kaikista papereista!

Tulikin mieleen että mitä laitoin tähän Registration or licencing authorities kohtaan "Part of register"?

Mulla asuu ystävä Lontoossa joka lupaili auttaa asunnon etsimisessä. Tosiaan kallista on ja aikamoisia luukkuja varmasti löytyy! Silmät auki tässäkin tapauksessa!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...