Jump to content
MAINOS

Myyn avainkaulanauhoja tilauksesta!


Satu

Recommended Posts

Myyn itse väkertämiäni avainkaulanauhoja 'mittatilaustyönä'. Pääasiallinen materiaali puuhelmet, kontrastihelminä akryylihelmet/metalli/muovi.

Hinta 15€ kipale + postikulut (kulkenee normikirjeenä). Tilaukset inboxiin mahdollisine väritoiveineen.

424698_10150574908272904_627747903_8916874_721113540_n.jpg

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Hienoja. Mistähän saisi avainkaulanauhan, jossa lukisi avainkaulahoitaja? (vrt. avainkaulalapsi) :)

Jos potilas on sekavampi kuin meidän yksikössä hoitajansa, kuuluu potilas sairaalahoitoon...

Ylpeiksi jumalat tekevät ensin heidät, jotka jumalat haluavat tuhota.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Mikä tuo sisällä kulkeva materiaali on, ihan siimaa?

Meinaan vaan, että olen ite karsastanut nauhojen pitoa. Jos joku nappaa kauluksesta kiinni duunissa. Mutta siimahan kyllä sitten katkea, ennen kuin mun kaula :D .

Jahka vastaat, palaan asiaan :) .

carpe diem

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Siimaa on!

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Jokunen pv - viikko max.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 2 kuukautta myöhemmin...

Jo vain, yritän vaikka illalla ottaa tarvikeboksista kuvat että missä sävyissä ja mitä kaikkia värejä ja koristehelmiä löytyy.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win you're still retarded.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...