Jump to content
MAINOS

Keikkalaisen kokemuslisät


Nage

Recommended Posts

Millaisia työtodistuksia te kaikki keikkalaiset olette saaneet keikkapaikoistanne? Eikös nekin keikkatyöpäivät huomioida aivan normaalisti kokemuslisiä maksettaessa? Itse olen tässä lopettelemassa keikkatöitä ja siirtymässä vakituiseen ja pitäisi nyt saada todistuksia sieltä täältä, kun pitäisi alkaa seuraavat kokemuslisätkin tässä alkuvuoden aikana. Kuinka siis todistan seuraavalle työnantajalle tekemäni keikat, jotta saisin seuraavat kokemuslisät? Yhdestä paikasta sain ainakin niin ympäripyöreän todistuksen eli "tehnyt silloin ja silloin satunnaisia vuoroja", eihän tosta voi mitään työpäiviä laskea... Yhdestä paikasta taas sain listan tehdyistä työvuoroista, joten eikös sellainen kuuluisi muualtakin saada? Auttakaa nyt vähän, kun oon ihan pihalla jo itekki noitten kaa:)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

kokemuslisiä karttuu keikkatöistä. Nyt pyydät keikkapaikoista vaan listat tehdyistä päivistä - vaikka sitten päivä kerrallaan eriteltynä. Helpompaa tietysti, jos on selkeitä viikkojen / kuukausien mittaisia soppareita ollut. Täytyyhän keikkapaikoilla olla kunnon listat työpäivistä, onhan ne palkkaakin maksaneet jonkun dokumentin mukaan? En sulle tässä keuhkoa, vaan niille työpaikoille.... Sitten kaikki listat kourassa uuden vakipaikan palkanlaskijan luo, hän suorittaa laskut ja sysyteemit. Kuntapuolella hoituu yleensä aika helposti, joskin välillä hitaasti - yksityisellä taas saa valitettavsti varautua siihen että kokemuslisiin oikeuttava aika onkin laskettu -hupsista vaan - väärin. Eli ota kopiot uteen duuniin ja säilytä alkuperäiset itselläsi.

Ai lempiväri? Tällä hetkellä sellainen tuskanpunainen ja paskanruskea.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 kuukautta myöhemmin...

Yksityisellä kannattaa varautua myös siihen, että kokemuslisät sivuutetaan kivasti niin, että "meillä on muutenkin parempi palkka niin ne sisältyy siiihen" tai muuta soopaa, mutta tosiasia on, että jos noudatetaan tp-tessiä, kokemuslisät kuuluu maksaa, halusi yritys sitä tai. Itse olen perimässä kokemuslisiäni tai tässä tapauksessa henkilökohtaista vuosisidonnaista palkanlisää, tehyn kautta, kun työnantaja ei sitä aio maksaa.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...