Jump to content
MAINOS

Helsingin kiireetön ensihoito


SakUApinA

Recommended Posts

Sattuisko kellään olemaan tietoa että millä mallilla helsingissä on ns. D-tehtävien kilpailutus? Pitäis kuulemma jäädä yksityisille 5-6 autoa valmiuteen häken alle 1.1.13 alkaen.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Faktatieto on päättäjillä, mutta kun ottaa huomioon stadin tilanteen, niin asiaa ei ole vaikea päätellä. Hessi on tod.näk pihalla hommasta firman tilanteen vuoksi, Happi vähän sama homma, HSSK:lla kalusto ei riitä, joten voittaja on varmaankin ÄÄSPERI.

MedGroup voi olla myös villikortti.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Onko tuo tarjouspyyntö vielä näkyvillä jossakin? Lähinnä kiinnostaa, että onko kaikki autot samalta palveluntuottajalta, ja pitääkö huhu kahden yksikön yövalmiudesta paikkansa?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Aika vahva tieto on se, että yhtä firmaa haetaan lähtökohtaisesti. Kahden yövaunun juttu on fakta. Esperi varmaan ryssii hussin sopimuksen tarkoituksella ja lahjoittaa hommat hessille =)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

mr.VTI:n kommentista saa käsityksen että esim. HSSK:lla pitäisi olla tuota puuttuvaa kalustoa tallissa ja henkilöstöä odotusaulassa odottamassa mahdollisia kilpailutuksia? Eiköhän "kuka tuon voittaakin, jahka nyt ensin tarjouspyyntö tulisi ulos" hanki tarvittavat henkilöstö- ja kalustoresurssit kasvun/kehityksen mukaan, näin minä olen ainakin oppinut toimimaan...

...hakeudutte huomenna sitten omalle terveysasemalle...

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

mr.VTI:n kommentista saa käsityksen että esim. HSSK:lla pitäisi olla tuota puuttuvaa kalustoa tallissa ja henkilöstöä odotusaulassa odottamassa mahdollisia kilpailutuksia? Eiköhän "kuka tuon voittaakin, jahka nyt ensin tarjouspyyntö tulisi ulos" hanki tarvittavat henkilöstö- ja kalustoresurssit kasvun/kehityksen mukaan, näin minä olen ainakin oppinut toimimaan...

Joo, totta tuo on. Ainahan kalustoa ja henkilöstöä voidaan lisätä. Olen ajatellut asiaa liian "tunnelissa", mutta kuitenkin, paras mies voittakoon :w00t:

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ilmeisesti tulee Tammikuun lopussa Helsinki kilpailutus "Ulos". Näillä näkymin 2 autoa 24 h ja kokonais määrä 5-6kpl,ja yhdeltä palvelun tuottajalta, samassa rytäkässä Hus kilpailutaa Espoo-Kirkkonummi kiirettömät häke kyydit ja siellä pitäis pärjätä 2 autolla

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vahva tunne, MG vie homman himaa *pyhimys*

MG:lla on vahva verorahoihin tukeutuva selkänoja, (suurin rahoittaja eli Terveysrahasto Oy on osittain valtion/kuntien rahoittama) eli helppo on hyviä tarjouksia tehdä.

Se onkin sitten toinen asia onko siinä mitään järkeä että yhtä toimijaa julkinen puoli rahoittaa Kelan kautta ja "yksityiselle" voittoa tavoittelevalle yritykselle julkinensektori jakaa rahaa Terveysrahaston kautta..

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Vahva tunne, MG vie homman himaa *pyhimys*

MG:lla on vahva verorahoihin tukeutuva selkänoja, (suurin rahoittaja eli Terveysrahasto Oy on osittain valtion/kuntien rahoittama) eli helppo on hyviä tarjouksia tehdä.

Se onkin sitten toinen asia onko siinä mitään järkeä että yhtä toimijaa julkinen puoli rahoittaa Kelan kautta ja "yksityiselle" voittoa tavoittelevalle yritykselle julkinensektori jakaa rahaa Terveysrahaston kautta..

minkäs firman MG ostaa?Hessi on liipasimella,Esperi voi myydä sakupuolen,niillä on jo pitkään ollut agenda hoiva ja turvapuh. HAP ja HSSK on amatöörien pikkupuuhastelua.

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Mistät tuo tarjouspyyntö mahtaisi löytyä?

Facts are meaningless. You could use facts to prove anything that's even remotely true! - Homer Simpson

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Niin sen kun tietäis, oon yrittäny hetken ettiä löytämättä.. varmuudella kuitenkin tiedän sen vasta tulleen.

laitappa googleen hakusanaksi julkiset hankinnat ja saat vastaukseksi HILMA.. sinne hakusanaksi ensih* tai sairaank*

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Hilmastahan nuo aina löytyvät lapsikin sen tietää, tarjouspyyntöasiakirjoja ei vain taida olla saatavilla missään. 10miljoonaa euroa on kyllä aika iso raha.

http://www.hankintailmoitukset.fi/fi/notice/view/2012-040881/

Facts are meaningless. You could use facts to prove anything that's even remotely true! - Homer Simpson

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nyt lyö tyhjää, linkin tekstissä puhutaan HYKS-sairaanhoitoalueesta, eikä Helsingistä, paitsi sänkyynnoston yhteydessä. Ollaanko nyt siis kilpailuttamassa Helsingin Daveja, kuten olen ymmärtänyt, vai onko tässä oikeasti mukana muukin HYKS-alue, eli Peijaksen ja Jorvin nurkat?

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nyt lyö tyhjää, linkin tekstissä puhutaan HYKS-sairaanhoitoalueesta, eikä Helsingistä, paitsi sänkyynnoston yhteydessä. Ollaanko nyt siis kilpailuttamassa Helsingin Daveja, kuten olen ymmärtänyt, vai onko tässä oikeasti mukana muukin HYKS-alue, eli Peijaksen ja Jorvin nurkat?

Tuon hankintailmoituksen perusteella kyse on koko HYKS- alueesta. Jos joku on nuo paperit saanut käsiinsä, niin "hankinnan kohteena olevat ensihoitopalvelun yksiköt, niiden taso, valmiusaika, sijainti, lähtövalmiusaika ja muut yksityiskohdat on kuvattu tarjouspyynnössä ja sen liitteissä."

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nyt lyö tyhjää, linkin tekstissä puhutaan HYKS-sairaanhoitoalueesta, eikä Helsingistä, paitsi sänkyynnoston yhteydessä. Ollaanko nyt siis kilpailuttamassa Helsingin Daveja, kuten olen ymmärtänyt, vai onko tässä oikeasti mukana muukin HYKS-alue, eli Peijaksen ja Jorvin nurkat?

Kysessä Helsinki sekä Espoon(erikseen kilpailutettuna) häken kiirettömät tehtävät, sekä kiirelliset lähimpänä. Vastuu lääkärit tehnyt tarjouksen ja Hus logistikka kilpailutta. Summa sisältää tehtävä+ valmius korvaukset ja on yhteen laskettu summa siltä 4vuodelta kun sopimus on voimassa. Helsinkiin 4 autoa(2*24h,1*pitempi riippu pv niin 20-24 lopetta ja 1 päiväauto) ja Espoo 2 autoa (1*24h ja yks 12h)

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Nyt lyö tyhjää, linkin tekstissä puhutaan HYKS-sairaanhoitoalueesta, eikä Helsingistä, paitsi sänkyynnoston yhteydessä. Ollaanko nyt siis kilpailuttamassa Helsingin Daveja, kuten olen ymmärtänyt, vai onko tässä oikeasti mukana muukin HYKS-alue, eli Peijaksen ja Jorvin nurkat?

Kysessä Helsinki sekä Espoon(erikseen kilpailutettuna) häken kiirettömät tehtävät, sekä kiirelliset lähimpänä. Vastuu lääkärit tehnyt tarjouksen ja Hus logistikka kilpailutta. Summa sisältää tehtävä+ valmius korvaukset ja on yhteen laskettu summa siltä 4vuodelta kun sopimus on voimassa. Helsinkiin 4 autoa(2*24h,1*pitempi riippu pv niin 20-24 lopetta ja 1 päiväauto) ja Espoo 2 autoa (1*24h ja yks 12h)

4:llä autolla stadin davet?tappotahti

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Tällä hetkellä Espoossa päivällä neljä plus laitoksen dave-auto ja niillä pärjätään päivä juuri ja juuri. Nyt sitten puolet pois? Mainosta kopioiden "Eihän tässä ole mitään järkee!"

(Hmmm, tosta vetäen HUS Ensihoidon uusi lempinimi olkoon Laaman henki! Sopii!)

Ei tässä kädestä suuhun elämisessä haittaa muu kuin tuo käden pienuus ja suun suuruus. Mutta kutsumusta löytyy!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 1 kuukausi myöhemmin...

Ei kai se määrä, vaan laatu. Olen kuullut stadissa toimivasta yksityisestä, joka pystyy hoitamaan logistiikan fiksusti. Piikitetään keikkoja kunnolla ja sitten logistisesti käydään keräämässä useampi mummu kyytiin ja kumotaan lasti samaan paikkaan. Potilaita ei kuulemma tarvitse edes tutkia, vaan kaikki kuljetetaan. :) Kaikki kunnia kuuluisalle YT:n laskulle ja ei pärjää kotona = Ensiapu auttaa ja KELA:n rahat firmalle.

Tarinan mukaan ko. yritys viettää viimeistä vuotta suomen kartalla.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Ei kai se määrä, vaan laatu. Olen kuullut stadissa toimivasta yksityisestä, joka pystyy hoitamaan logistiikan fiksusti. Piikitetään keikkoja kunnolla ja sitten logistisesti käydään keräämässä useampi mummu kyytiin ja kumotaan lasti samaan paikkaan. Potilaita ei kuulemma tarvitse edes tutkia, vaan kaikki kuljetetaan. :) Kaikki kunnia kuuluisalle YT:n laskulle ja ei pärjää kotona = Ensiapu auttaa ja KELA:n rahat firmalle.

Tarinan mukaan ko. yritys viettää viimeistä vuotta suomen kartalla.

kuulemma,kuulemma,mistäs tämmösiä juttuja kuulee?

"to ride,shoot straight and speak the truth"

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...