Jump to content
MAINOS

Terveystieteellisen pääsykokeisiin 2012


ompu

Recommended Posts

Ensi vuonna uudestaan :), mutta ajattelin vaihtaa kaupungn Turusta Kuopioon. Olisin halunnut tutustua Kuopiossa vaadittuun pääsykoe kirjallisuuteen, mutten löydä sitä mistään: Eli voisiko joku tietäväinen olla niin ystävällinen ja kertoa, mikä/mitkä oli tänä vuonna Kuopioon vaaditut kirjat? Kiitos jo etukäteen:)

Hei! Kuopiossa pääsykoekirjoina olivat tänä vuonna Katie Erikson ja muut: Hoitotiede sekä Päivi Kankkunen, Katri Vehviläinen-Julkunen: Tutkimus hoitotieteessä. Tsemppiä ensi vuoteen!

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

  • 3 viikkoa myöhemmin...
MAINOS
  • Vastauksia 228
  • Aloitettu
  • Uusin vastaus

Olen lueskellut täältä vuoden 2012 pääsykoeurakkaa, Onnea sisäänpäässeille ja tsemppiä muille uuteen yritykseen.

Itse olen kypsytellyt ajatusta hakea ja nyt se voisi olla ensi kevään projekti.

Sellaista vaan kysyisin, että kumpaan kannattaa hakea: Turkuun vai Tampereelle? Kun olen työssäkäyvä, pienten lasten äiti pääkaupunkiseudulta. Eli joustavuus opinnoissa on super-tärkeää, mihinkään "aina paikalla-opintoihin" en voi lähteä... Ja johtaminen -suunnista kiinnostaa eniten.

muoks tekstejänne lukiessa tuntuu, että Turku olisi paras vaihtoehto kuitenkin helsingin suunnasta katsottuna. Siskokin asuu Turussa, joten tarvittaessa pääsee sinnekin.

Do what you love. Love what you do.

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

Suosittelen Turkua. Opinnoissa huomioidaan osan seminaareista järjestäminen Helsingissä ja hoitotieteen laitos on aivan Kupittaan aseman vieressä, joten junalla kulkeminen onnistuu (huom. opiskelijahinta). Kimppakyytejäkin usein kulkee.

Kannattaa kuitenkin asennoitua niin, ettei tämä mikään kirjekurssi ole. Kun ei ole läsnäoloa, se aika on tarkoitettu tehtävien tekemiseen ja tentteihin valmistautumiseen. Opinnot työn ohessa onnistuu, mutta aika on sitten pois perheeltä. Vuorokaudessa kun on vain määrätty määrä tunteja. Kannattaa suorittaa priorisointia jo ennen opiskelujen aloittamista.

"Tietä käyden tien on vanki/ vapaa on vain umpihanki."

- A. Hellaakoski -

Suora linkki kommenttiin
Jaa toisille sivustoille

MAINOS

Arkistoitu

Tämä aihe on arkistoitu, siihen ei voi enää vastata.

×
×
  • Luo uusi...